• Ik heb gemerkt dat de ''newbies'' niet weten hoe je precies op een forum schrijft, dat zal ik dan maar eens gaan uitleggen:
    1. Interpunctie
    2. Normale zinnen
    3. Geen smiley's zoals: :(( :D (dance) (cool) (lol) :O (Y) (hoera) (yeah) ;) en xD
    4. Idc, sws, jk en dat soort dingen worden meestal wel in msn taal gezet.
    5. Geen xx of groetjes of iets afsluitends, het is geen brief.

    Dank jullie voor de aandacht. _O_

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom zijn die smileys dan überhaupt op de site? Waarom zou je geen afsluiting mogen maken dat is juist toch vriendelijker? Je doet nu net alsof mensen geen eigen "typstyle" mogen creëren kom op zeg... Doe niet alsof je hier de "alfa" bent en gedraag je naar je leeftijd.

    Mvg, pseudoniem

    reyon schreef:
    Haha. Jij hebt dit topic echt voor newbies gemaakt, en dan reageren er bijna alleen 'ervaren' leden (:

    Ja hallo, niemand kan dit serieus nemen, tenminste ik niet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pseudoniem schreef:
    Waarom zijn die smileys dan überhaupt op de site? Waarom zou je geen afsluiting mogen maken dat is juist toch vriendelijker? Je doet nu net alsof mensen geen eigen "typstyle" mogen creëren kom op zeg... Doe niet alsof je hier de "alfa" bent en gedraag je naar je leeftijd.

    Mvg, pseudoniem

    _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pseudoniem schreef:
    Waarom zijn die smileys dan überhaupt op de site? Waarom zou je geen afsluiting mogen maken dat is juist toch vriendelijker? Je doet nu net alsof mensen geen eigen "typstyle" mogen creëren kom op zeg... Doe niet alsof je hier de "alfa" bent en gedraag je naar je leeftijd.

    Mvg, pseudoniem


    _O_

    pseudoniem schreef:
    Waarom zijn die smileys dan überhaupt op de site? Waarom zou je geen afsluiting mogen maken dat is juist toch vriendelijker? Je doet nu net alsof mensen geen eigen "typstyle" mogen creëren kom op zeg... Doe niet alsof je hier de "alfa" bent en gedraag je naar je leeftijd.

    Mvg, pseudoniem


    Ode aan jou, mate _O__O__O_

    ok


    Do you mean trees?

    ik ben hier nog redelijk nieuw en ik geloof dat ik me nog redelijk normaal gedraag ^^
    nouja, mijn toetsebord is half dood dus als ik snel ben lees ik mijn teksten niet na en dan schijf ik wel met halve woorden, maar dat negeren we even.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    reyon schreef:
    Oh, en wat is interpunctie? -blond-

    En (Y) is de Rutger smiley :Y)

    Maar oké. Geef ze gewoon de tijd om er in te groeien, da's soms gewoon schattig (:

    (krul) is ook een Rutger smiley...
    Dat kon ik even niet laten. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hahaha ty voor tips hahah


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Jungle schreef:
    (...)
    (krul) is ook een Rutger smiley...
    Dat kon ik even niet laten. :'D


    Op de een of andere manier, zijn het allemaal rutger smiley's (hoera)

    Je mag wel hoofdletters gebruiken moet er nog bij :Y)
    joke joke.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Op de een of andere manier, zijn het allemaal rutger smiley's (hoera)

    Omdat hij die er allemaal geplaceerd heeft, ja... je hebt een punt. :'D
    Maar (krul) en (Y) zijn echt wel de voornaamste!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vaag


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laat die nieuwe toch, iedereen moet het hier leren kennen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 23:10 ]

    Laat ze toch lekker zelf weten hoe ze typen, zo deed jij vast eerst ook wel (krul)


    -