• waarom in hemelsnaam "piept" youtube die foute woorden,zoals fuck en shit,weg?
    Dat is zoo irritant,verpest het hele lied,(bedankt schutsheilige Amerika).

    Maar serieus waarom?
    Als je het niet mag horen luister je niet naar dat soort muziek,hoor je het niet of begrijp je het niet.
    Dus waarom,kan iemand me het uitleggen,alsjeblief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat fuck & shit erge scheldwoorden zijn in de States. Hate it or love it, komt toch geen verandering in, lol.

    Omdat Amerika preuts is(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Omdat Amerika een vrij land is -.-'
    Nee, dat vraag ik me altijd af. Want Amerika is zo 'vrij'. Maar het woordje fuck, en wha in Amerika breekt de hel los. Slaat echt helemaal nergens op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Omdat, als mensen niet weten wat 'fuck' betekent, ze plotseling minder gewelddadig doen.
    Een typisch geval val schijnheiligheid, om te verbergen dat de Amerikaanse Regering het grote probleem is omdat het een stelletje psycho's zijn met zijn allen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hm?
    ik heb dat nog nooit gehoord?
    ik heb laatst zoveel filmpjes gezien waar ze OH SHIT SHIT SHIT of what the bullshit enzo zeggen.


    I live for the applause, you will die for it.

    MICKEY schreef:
    Omdat fuck & shit erge scheldwoorden zijn in de States. Hate it or love it, komt toch geen verandering in, lol.

    Shit een scheld woord,hahaha,sorry maar ze moeten echt eens voor de lol een dag bij mij in de klas komen,de schikken zich rot joh.

    Het leuke is nog dat ik Greenday luister,een Amerikaanse band.Het slaat dus nergens op


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    zelf nooit gemerkt maar amerika is wel preuts


    Don't dream your life, but live your dream!

    FACEPLANT schreef:
    Omdat, als mensen niet weten wat 'fuck' betekent, ze plotseling minder gewelddadig doen.
    Een typisch geval val schijnheiligheid, om te verbergen dat de Amerikaanse Regering het grote probleem is omdat het een stelletje psycho's zijn met zijn allen.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Omdat ze fuck in Amerika als iets vreselijks ervaren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Omdat er toch een fout in Amerika moet zitten? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat was ook al met een liedje met 'drugs'. Maar like, bij de lyrics stonden ze wel, dus als iemand dat op gaat zoeken weet 'ie het toch.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    reyon schreef:
    Omdat er toch een fout in Amerika moet zitten? (:

    Oo geloof me die zijn er genoeg.
    @Herolicious
    Dat bedoel ik dus,onzinig


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    waarom, waarom zijn de bananen krom :Y) Ok dat was kinderachtig.(krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Language schreef:
    Omdat Amerika preuts is(krul)