• Ik moet volgende week op stage ^^. Voor een weekje, yay, in een geluidsstudio ^^. That's what I want. En nu moet ik zingen hehe, kan ik niet, maar goed, die man wil het wagen ;o Arme ruitjes. Maar er moet ook een leraar langs komen, en mijn oude gitaarleraar/ nu eco leraar, laat me achter met een wiskunde lerares :'C Nou moet zij bij mij langs komen op stage. Nu ging ze onder wiskunde vragen: "Wat is Studio CQ?" ik zo van "Das een geluidsstudio?" Dus zij ineens heel onintressant: "Ow...." Dus een vriendin van mij, Shaydie, zegt zo droog. "Weetje ik denk hé, dat ze gaat zeggen 'Wat is dat voor een knopje?' 'Wat doet dat knopje?' 'Waarvoor dient deze?' en dat ze dan op het knopje drukt die jou opgenomen heeft met zingen.." Echt serieus die opmerking heeft twee dingen. Die van mijn wiskunde lerares is echt stom...ik bedoel je gaat niet zo raar doen als je weet wat het is en daarna die van Shaydie, die was gewoon geniaal ;o :'D :'3

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 20:52 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    hahahhaha sorry maar dat is super grappig ik wil er wel bij zijn als je lerares dat gaat vragen in dat studio lol

    Haha (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Slime lerares hahahha


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    xD Dat is super leuk! Have fun ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    xD Dat is super leuk! Have fun ;)


    Thank you, but that's not so difficult, to have fun haha xD


    Yongguk & Daehyun <33