• hebben jullie ook last van het hoge water ik wel op me werk komt het iets te dichtbij voor comfort naar mijn zin en ook waar ik woon stata het hoog de dommel staat belachelijk hoog
    in het begin was ik niet bang maar nu wel ben bang dat ik weg moet en dat het heel dichtbij komt


    :S:S:S:S:(:(:(

    gr Misserrin


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Nergens last van.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wow, het is vervelend om je tekst te lezen. Er staan geen leestekens in dus het lijkt een zin. :s

    ik heb nergens last van :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    De IJssel staat belachelijk hoog en die stroomt denk ik nog wel over vannacht :') En de gracht hier staat al tot aan het bruggetje (en dat is heeel hoog) :')


    dream, dare, fly!

    De waal bij Nijmegen staat ook erg hoog. Maar we zijn goed beschermd tegen het water hier. Volgens mij loopt Lent eerder onder. Dus ik maak me nergens druk om.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De Maas en de Rijn staan wel hoog ,ze hebben hun piek al gehad. Maar we hebben er niet echt las van gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pomegranate schreef:
    De IJssel staat belachelijk hoog en die stroomt denk ik nog wel over vannacht :') En de gracht hier staat al tot aan het bruggetje (en dat is heeel hoog) :')

    ja de ijsel had ik gehoord dat ie heel hoog stond ja hopelijk stroomd ie niet over


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Misserrin schreef:
    (...)
    ja de ijsel had ik gehoord dat ie heel hoog stond ja hopelijk stroomd ie niet over


    Ach wij hebben tegenwoordig de waterkering in Kampen en onze straat ligt hoger dan de hoofdstraat dus als het overstroomt is de hoofdstraat blank, met een beetje pech onze straat ook als het echt veel word maar dan nog ben ik er niet bang voor want het is al best vaak gebeurd dus :')


    dream, dare, fly!

    Ik woon wel in de buurt van de Dommel, maar toch ook wel weer op redelijk afstand dus ik heb nergens last van (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wij hebben alleen maar water in de kelder.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij je titel dacht ik aan hoogwater van een broek, maar ik heb er geen last van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow, gebruik alsjeblieft een keer leestekens in je topic. Ik ben altijd een half uur bezig met uitzoeken wat er staat.

    Maar nee, wij fantastische randstadsmensen hebben nooit last van het water.(krul)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wij hebben geen last van het water.

    Nou, ik heb er wel last van dus O.o
    Ik woon meteen aan de maas en het water staat nog maar 1 meter onder onze verranda, echt facking eng... ;S


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Amused schreef:
    Wow, het is vervelend om je tekst te lezen. Er staan geen leestekens in dus het lijkt een zin. :s

    ik heb nergens last van :)


    They fell in love, didn't they?

    Scandal schreef:
    Wij hebben alleen maar water in de kelder.

    das balen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!