• he

    ik heb een vriendin op me werk die heel erg getalenteerd is en nee niet voor liefde gewoon vrienden
    schrijft gedichten
    ze tekent schrijft duikt reist heel de wereld rond

    en naar me baas toe kan ze niks fout doen ik voel me er zo nuttenloos door alsof ik niks kan weet je ik kan niet tekenen en reis niet heel de wereld rond :( door al dat gedoe alles wat zei kan heb ik het idee dat ik niks kan de weinige vrienden die ik heb zeggen je kunt veel meer dan je zelf denkt maar zelf geloof ik het maar moeilijk

    :(

    gr Misserrin

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:45 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    stop met vergelijken, ieder persoon is anders. misschien ben jij wel veel liever of kun je beter met kinderen om gaan. misschien is jou talent dat dieren zich snel aan je hegten. kijk naar je goede punten want die heb je zeker, kraak jezelf vooral niet af en vergelijk jezelf met niemand want niemand is zoals jij. vooral doen of je doof bent als iemand staat op te schepen of beweren dat hij/zij hetbeter kan of is.
    gewoon voor de spiegel gaan staan en zeg dat je goed je werk doet, dat je mooi bent en dat je het goed getroffen hebt met jezelf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    stop met vergelijken, ieder persoon is anders. misschien ben jij wel veel liever of kun je beter met kinderen om gaan. misschien is jou talent dat dieren zich snel aan je hegten. kijk naar je goede punten want die heb je zeker, kraak jezelf vooral niet af en vergelijk jezelf met niemand want niemand is zoals jij. vooral doen of je doof bent als iemand staat op te schepen of beweren dat hij/zij hetbeter kan of is.
    gewoon voor de spiegel gaan staan en zeg dat je goed je werk doet, dat je mooi bent en dat je het goed getroffen hebt met jezelf.

    maar als je het iedere dag hoort dan op een gegeven moment krijg je het niet meer weg en net hoorde ik ook dat ze van plan is om de paarden school in deurnen te gaan doen ze heeft paarden dus dat zit goed we hadden één droom maar die is nu ook te pletter geslagen we waren een verhaal aan het schrijven en eerst ging het best goed maar nu groeien we uit elkaar en ze doet er niks ana om het goed te houden we hebben om de haverklap ruzie om niks en dat week in week uit en ik ga letterlijk elke dag misselijk van stres naar me werk soms ben ik zelfs bang om te gaan naar me werk door alle stres


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ai.. i can´t help you.. ik heb er niet last van ofx of ik let er niet op.. najaah sterkte


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Zo voel ik me soms ook weet je,, dan kunnen mijn vrienden allemaal of mooi zingen of kei goed tekenen, ze zijn sportief of kunnen een insturement bespelen.
    En dan kom ik aan zo gewoontje.
    Maar eigenlijk moet je denken zo van: Tekenen en zingen zijn toch niet de enigse talenten die iemand kan hebben. De ene kan zingen de andere heeft weer bijv humor.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Patronize schreef:
    Zo voel ik me soms ook weet je,, dan kunnen mijn vrienden allemaal of mooi zingen of kei goed tekenen, ze zijn sportief of kunnen een insturement bespelen.
    En dan kom ik aan zo gewoontje.
    Maar eigenlijk moet je denken zo van: Tekenen en zingen zijn toch niet de enigse talenten die iemand kan hebben. De ene kan zingen de andere heeft weer bijv humor.

    das waar


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Patronize schreef:
    Zo voel ik me soms ook weet je,, dan kunnen mijn vrienden allemaal of mooi zingen of kei goed tekenen, ze zijn sportief of kunnen een insturement bespelen.
    En dan kom ik aan zo gewoontje.
    Maar eigenlijk moet je denken zo van: Tekenen en zingen zijn toch niet de enigse talenten die iemand kan hebben. De ene kan zingen de andere heeft weer bijv humor.


    ik voel me precies zo! ik zit op school waar ze een bepaald talent helpen ontwikkelen, en het suckt best als je enkel goed bent in theorie van iets, en dan plots een ander kind naar de piano ziet stappen en een of ander gek stuk ziet spelen. dan denk je 'en waarom ben ik enkel goed in muziektheorie?' en op een gegeven dag stapt ze naar me toe met de vraag haar te helpen met een stuk noten te ontrafelen. ik help, en samen maakten we er iets moois van

    maar goed, het moraal van dat verhaal is, zij mag de virtuoos zijn, maar ik durf te wedden dat als ze niet op jou kan vertrouwen niet zo veel kan. wedden dat jij de theorie allemaal veel beter kent en daarmee anderen op het werk helpt? nee? dan moet je beginnen met moderne dans. daar is iedereen goed in, want daar moet je gwn bewegen op gevoel en tadaa, je hebt je unieke choreografie :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik voel me precies zo! ik zit op school waar ze een bepaald talent helpen ontwikkelen, en het suckt best als je enkel goed bent in theorie van iets, en dan plots een ander kind naar de piano ziet stappen en een of ander gek stuk ziet spelen. dan denk je 'en waarom ben ik enkel goed in muziektheorie?' en op een gegeven dag stapt ze naar me toe met de vraag haar te helpen met een stuk noten te ontrafelen. ik help, en samen maakten we er iets moois van

    maar goed, het moraal van dat verhaal is, zij mag de virtuoos zijn, maar ik durf te wedden dat als ze niet op jou kan vertrouwen niet zo veel kan. wedden dat jij de theorie allemaal veel beter kent en daarmee anderen op het werk helpt? nee? dan moet je beginnen met moderne dans. daar is iedereen goed in, want daar moet je gwn bewegen op gevoel en tadaa, je hebt je unieke choreografie :3


    ik dansen? we werken allebei op een boerderij geen tijd voor dansen en ik ben absoluut niet musikaal ingesteld heb wel les gehad en wil wel piano en dwarsfluit leren maar weet dat het toch nooit gaat gebeuren want ik mis musicaal talent
    maar zei is wel musicaal hoe meer ze zegt dat ze kan hoe erger het wordt


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    SEMISLEKKER schreef:
    Hallo ik ben Gaby en ik ben 14 jaar oud. Stiekem boeit het niemand hoe oud iemand is, maar dat maakt nu niet uit. Ik word een beetje ziek van mensen die boven de 20 zijn en schrijven alsof ze van de kleuterschool komen.
    m.v.g
    Gaby

    Whaha hier moest ik echt om lachen. xd


    -

    laast is het zo erg geworden dat ik leterlijk zat te janken achter de pc


    iemand kleineren online is ook pesten!!!