• Ik geef morgen samen met een vriendin een feest in mijn huis, dat ik nog tegoed had van mijn verjaardag die in april was -ja lekker laat i know-

    Maar goed, een vriend van me kwam om het fantastische idee een drankspel te gaan maken van kaarten, met daarop vragen erop die zeggen of je moet drinken of niet. Daarover kreeg ik vanmiddag een smsje, en hij is al de hele fucking dag bezig met die kaartjes te maken haha.

    Het resultaat:
    Klik. Wel ff je hoofd een kwartslag draaien.
    & Klik #2

    En ja dat zijn Yu-Gi-Oh kaarten, lol. Ik vind het echt fuuuucking vet bedacht gewoon :3

    Dit wou ik even met jullie delen _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghaha.
    Stoerr.


    Food.

    HAHAHAH vet


    *insert philosophical cringe expression here*

    HAHA dat is echt wel vet!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:29 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat vind ik echt geniaal :'D


    -

    Omg, dat is vet :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Genius schreef:
    Dat vind ik echt geniaal :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kikkeli schreef:
    HAHA dat echt wel vet!


    (Be)lieve in (you)rself

    HAHA geweldig :9~ succes met overleven dude :')


    Hope goes lost but never dies.

    Da's echt gaaf gemaakt :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Herolicious schreef:
    Omg, dat is vet :o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hahaha dat is vet :'D
    Als het niet lukt, kan je trouwens altijd deze nog spelen 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wat een goed idee! 8D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kijk wel ff uit met die spelletjes. De laatste keer dat ik dat deed verloor ik de hele tijd.

    En ik herriner me niks van die avond. Maar het schijnt dat me vrienden die nacht nog in de douche de kots van me lichaam aan t afwassen zijn geweest.

    Dus alsjeblieft, wees voorzichtig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hailsham schreef:
    hahaha dat is vet :'D
    Als het niet lukt, kan je trouwens altijd deze nog spelen 8D

    Ken ik niet :'D
    Wij doen altijd 'Zap De Neger'. Echt verschrikkelijk kansloos. Gewoon de tv aan, om de beurt zappen. En als er binnen 5 seconden iemand met een donkere huidskleur op het scherm komt moet je drinken haha :'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:32 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LALALALALA schreef:
    Kijk wel ff uit met die spelletjes. De laatste keer dat ik dat deed verloor ik de hele tijd.

    En ik herriner me niks van die avond. Maar het schijnt dat me vrienden die nacht nog in de douche de kots van me lichaam aan t afwassen zijn geweest.

    Dus alsjeblieft, wees voorzichtig.

    Lol'd.
    Doen we wel hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.