• Ik zoek niemand meer xd.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:21 ]


    Are you lost?

    > ‘Mensen aanbidden die ik toch nooit zal krijgen’
    herkenbaar, haha. Maar voor de rest zijn onze hobby's niet echt hetzelfde en ben ik 4 jaar ouder en ik mail amper, dus aan mij heb je niks haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben 14 jaar, hou ook van mensen aanbidden die ik idd nooit kan krijgen, shoppen, muziek, schrijven, lezen, lachen, tekenen.
    Ik wil wel mailen!
    Oh pas op: ik ben droog en flauw en lach om mijn eigen grapjes die zó níét grappig zijn XD
    Xxx

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:37 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    LoveMonster schreef:
    Ik ben 14 jaar, hou ook van mensen aanbidden die ik idd nooit kan krijgen, shoppen, muziek, schrijven, lezen, lachen, tekenen.
    Ik wil wel mailen!
    Oh pas op: ik ben droog en flauw en mijn grapjes zijn zó níét grappig XD
    Xxx

    Dat laatste herken ik, haha 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    haha ja shoppen is gewoon cool =D ik ben trouwens 15 xD en en en naar de film is zekers tof =D lezen is wel leuk alleen wel hier op quizlet :D in boeken is t saai D= xD

    Mij zou je niet mogen (krul)


    -

    Circles schreef:
    > ‘Mensen aanbidden die ik toch nooit zal krijgen’
    herkenbaar, haha. Maar voor de rest zijn onze hobby's niet echt hetzelfde en ben ik 4 jaar ouder en ik mail amper, dus aan mij heb je niks haha (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    Ik ben bijna 14 jaar, hou ook van mensen aanbidden die ik idd nooit kan krijgen, shoppen, muziek, schrijven, lezen, lachen, tekenen.
    Ik wil wel mailen!
    Oh pas op: ik ben droog en flauw en lach om mijn eigen grapjes die zó níét grappig zijn XD
    Xxx

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 12:05 ]

    haha precies als jou hobbys enzo heb ik ook precies
    haha mensen aanbidden die je nooit zou krijgen>> that's me!(:
    ik wil wel je mailvriendinnetje worden(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik denk dat ik iets te volwassen ben (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom wordt dit gebumpt?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben 13 jaar, hou ook van mensen aanbidden die ik nooit zal bereiken , ik ben fan van One Direction, Ibrahim Afellay en Taylor Swift. Ik doe aan paardrijden en dansen.


    Firm believer of all that is magic