• > Dringend opzoek naar leesvoer, vanwege een verveling dipje.

    > Een Harry Potter story
    > Geen standaard verhaal, zoals: Meisje zit in Slytherin, is een erge bitch, wordt verliefd op Draco, done. Dat is lame. D:
    > Het liefste de engelse namen gebruikt, hoef niet per se.
    > Een aantal hoofdstukken al klaar, niet té veel, want ik wil het bij kunnen houden.

    > Linkje plaatsen
    > Ik neem een kijkje
    > Ik oordeel
    > Ik lees of ik lees niet verder
    > Jij blij, ik blij.
    > Als ik lees, zet ik reacties. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja ik zoek ook een draco storie :'), maar ik heb er geen xd


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    > Victim's Prey , of
    > Battle Of Two Worlds (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga nu die van Amber lezen. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    The Curse Of Diana Brooks...[Draco Lovestorie]


    Hallo, mijn naam is Diana Brooks.
    Ik ben 16 jaar en al mijn hele leven leef ik met een groot geheim.
    Het vrouwelijke deel van mijn familie en ik zijn vervloekt.
    Hoe we aan de vloek komen, kan niemand echt zeggen.
    Maar elke maand verander ik in een jongen.
    En dat voor een week lang.
    Natuurlijk kan deze vloek worden opgeheven.
    En dat is door de ware te ontmoeten.
    Op mijn vorige school, Beauxbatons, is mijn geheim ontdekt, en kon ik niet anders dan weg te vluchten.
    Dit schooljaar begin ik opnieuw.
    Op een andere school, waar hopelijk mijn geheim veilig zal zijn.
    Perkamentus is er van op de hoogte en nu jij dus ook.

    Dan heb je ook nog Zeno, oftewel mijn "mannelijke kant."
    Zeno is ruiger dan ik.
    En hij rookt, iets wat ik als jongedame nooit zou doen.
    Ik koos er voor om mijn mannelijke kant "Zeno" te noemen.
    Naar mijn oudere broer.
    Een moeder heb ik niet meer.
    Ik heb haar nooit echt gekend.
    Mijn vader zie ik echter weinig want hij is een drukke zakenman.
    Ik denk dat je voorlopig genoeg over me weet.
    Genoeg om te weten dat ik, Diana Brooks, opzoek zal gaan dit jaar naar de ware


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Magical Memoirs.

    ‘When friends become enemies.’


    Het jaar 1995; de dan vijftienjarige Charlie Esmé Roosemont keert vanuit Frankrijk terug naar haar geboorteland Engeland, waarna ze van het prestigieuze Beauxbatons naar het wereldwijd bekende Zweinstein wordt overgeplaatst – Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Als vanzelfsprekend hoopt ze hier, na een viertal nare jaren op Beauxbatons te hebben meegemaakt, een gezellig en vooral rustig schooljaar tegemoet te treden, maar al snel blijkt dit een onmogelijke opgave te omvatten. Zeker als een lang verloren vriend zich bij hun onverwachtse hereniging plotseling volledig tegen haar keert, en ze – in reactie hierop – een weg inslaat die ze nooit dacht en hoopte in te zullen slaan. En wat als ze dan ook nog eens verliefd wordt op zijn beste vriend en hij koste wat het kost probeert hun relatie stuk te maken?

    ‘There’s a thin line between love and hate.’


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mijn stories mag je lezen, maar of je ze leuk vind (':


    Me so good.

    Mijn verhaal gaat over Severus en lily
    (en andere karakters)

    Severus moet toekijken hoe zijn beste vriendin en eigenlijk ook zijn geheime, tot nu toe enige liefde , Lily Evers lijd onder James potter.


    Het is niet met engelse namen maar heeft wel een aantal korte hoofdstukjes.
    -En ik denk dat het best orgineel is omdat severus niet de bad guy is maar James


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Elements {Hogwarts}

    Alice Moors, in de ogen van andere leerlingen een gewone leerling. Maar Alice wist wel beter. Ze was alles behalve gewoon. Zij bezit de kracht over het element water. Dit is tot de dag van vandaag nog steeds een geheim voor iedereen. Ze oefent vaak alleen bij het meer en doet vaak onderzoek naar haar kracht. Er is niks over bekent, maar Alice is vast besloten waarom ze die kracht heeft gekregen. En alles zal sneller duidelijk worden dan ze denkt als dit jaar weer naar Hogwarts gaat.

    Er wordt duidelijk dat zij niet de enige is met de totale macht over een element. Ze leert 3 mensen kennen die hetzelfde hebben. Die zich hetzelfde voelen. Die niet weten wat hun te wachten staat. Die hier ook met niemand over gesproken hebben. Er groeit een hechte band tussen de 4 en ze zullen zich er bewust van worden dat ze elkaar meer dan ooit nodig hebben.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    http://www.quizlet.nl/stories/36021/please-kiss-my-lips--taylor-l-/