• hoooii mensen,ik heb jullie hulp nodig x] Becauseeee, ik heb namelijk een serie, zo dat is apart xD Hij heet: I dream about you all the time.
    And i'd love it, als iemand zo'n stukje daarvoor zou kunnen schrijven die je vaak op de achterkant van een boek aantreft. Vrijwilligers?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ezal eens zien , ze zeggen dat iker goed in ben xD

    weet je , je moet gewoon proberen zeggen waar het over gaat , ni te veel verklappen , maak het spannend en zorg ervoor dat je niet te langdradig bent , ik kan je niet helpen want ik moet nu door

    byeee<3

    Okeej, alsnog bedankt voor 't kijken


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Im zal is kijken en zien wat ik kan doen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mooi geschreven! Ik zal is denken voor je!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ismay is ontzettend fan van Tokio Hotel, haar kamer hangt vol posters van de 4 jongens. Er is alleen een probleem... Ze is de enige fan van haar school, en word daarom gepest door de leerlingen, als pispaaltje voor de leraren gebruikt en haar ouders denken dat ze populair is. Maar niets is minder waar... Zal ze ooit van het gepest af zijn? Maar nog belangrijker, ooit Bill, de jongen van haar dromen ontmoeten?

    Ofzoiets?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    hmm.. ja dankee (: kzal zien of khet gebruik want een vriendin ging ook nog zo'n stukje schrijven (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Humm.

    Ik ben er slecht in , maar dat van sayXkiss vind ik wel mooi !!
    xx


    Never run out of reasons to smile...