• ik heb een vriendin ze betekent best veel voor want ik kan goed met haar praten en lol maken maar ze heeft best vaak van die buien dat ze best kinderachtig is, ik denk vaak wel ach ze is wie ze is. maar vaak in de les bijvoorbeeld gaat ze etuis tegen me hoofd aan gooien en dan weer weg gooien en zo en van dat soort flauwe dingen en dan lacht ze met zoon kinderachtig lachje voor 1 keer is dat wel grappig maar ze is elke dag wel zo zelf ben ik ook best vaak melig alleen de laatste tijd voel ik me gewoon veel ouder en zo dan haar (zij is maar een jaar jonger) ze draagt ook veel kinderlijker dingen dan mij, ik hou echt van haar als vriendin want buiten die buien om is ze wel super grappig en lief alleen weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Gewoon tegen haar zeggen dat ze haar etui op tafel moet laten staan?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lol. Lol. Verveling op school?

    Ik had allang gezegt dat ze met d'r tengels van m'n etui moest afblijven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik had allang gezegt dat ze met d'r tengels van m'n etui moest afblijven.


    dat is dus wat ik ook altijd doe maarjah dan zegt ze meteen wat ben jij chagerijnig zeg! terwijl ik juist vrolijk ben die dag maar gewoon geen zin heb in elke dag dat kinderachtige gedoe


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Wow, ik moest effe checken wie je was, want ik zou bijna denken dat er over mij gepraat werd. o.o

    Zeg tegen haar heel serieus dat ze moet ophouden wanneer ze irritant is, als je echt serieus bent zal ze wel schrikken en normaal doen. ^.^