• ja,ik ben verliefd. hij heeft mooi lang krullend haar. is 17 jaar oud en is muzikant alleen is die liefde wederzijds. hij doet namelijk heel raar. eerst kust hij mij. en dan gaat meneer weer met andere meisjes flirten. en toch zegt hij elke keer weer waneer hij bij mij in bed ligt (als we aan het chillen zijn) dat hij van mij houd. ik weet niet meer wat ik moet geloven.

    Niet in geloven, niet in trappen.


    Your make-up is terrible

    Hij gebruikt je.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    Hij gebruikt je.


    waarschijnlijk heb je gelijk. maar ik wil het gewoon niet geloven. moet ik het nu uitmaken ofwat?

    o ik weet het niet zeker, mijn jongen praat ook ineens heel vaak tegen me en daarnaa gaat hij me negeren.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Assassin schreef:
    Niet in geloven, niet in trappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    raplove schreef:
    (...)

    waarschijnlijk heb je gelijk. maar ik wil het gewoon niet geloven. moet ik het nu uitmaken ofwat?


    Ja. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Ja. (:


    en hoe moet ik dat dan doen en misschien meent hij het niet zo. hij komt elke avond weer terug bij mij. niet bij die andere meisjes.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:20 ]

    Assassin schreef:
    Niet in geloven, niet in trappen.


    dat zeggen ze dus allemaal. maar als hij me dan weer aankijkt met die mooie blauwe ogen ben ik weer verkocht.

    Vreemde creaties,dat mannelijke geslacht. Ik zou je vertellen wat je moet doen maar ik ben er zelf ook nog niet uit.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Vreemde creaties,dat mannelijke geslacht. Ik zou je vertellen wat je moet doen maar ik ben er zelf ook nog niet uit.


    ik begrijp wat je bedoelt.

    Misschien zegt hij wel hetzelfde tegen die andere meisjes.


    Never give up on the things that make you smile.

    Assassin schreef:
    Niet in geloven, niet in trappen.


    None but ourselves can free our minds.

    Dit gaat je kapot maken als je deze relatie doorzet. Je gaat je onzeker voelen, heeft hij wel genoeg aan mij? Ben ik wel goed genoeg?
    En dat mag je niet laten gebeuren! Sta voor jezelf op, wees een vrouw en maak het uit.


    Your make-up is terrible

    SilentSilver schreef:
    Misschien zegt hij wel hetzelfde tegen die andere meisjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    Dit gaat je kapot maken als je deze relatie doorzet. Je gaat je onzeker voelen, heeft hij wel genoeg aan mij? Ben ik wel goed genoeg?
    En dat mag je niet laten gebeuren! Sta voor jezelf op, wees een vrouw en maak het uit.


    wat moet ik dadelijk zeggen dan als hij thuiskomt?