Hallo dudies,
Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.
Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.
THA RULES
* We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
* We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
* We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
* De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
* Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een Quote
zetten, zodat het opvalt.
Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:
ROLLENVERDELING
JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
Nice > Alice Moors & Ron Weasley
Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.
Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]
Big girls cry when their hearts are breaking