• Alice Moors is één van de talentvolle heksen op Hogwarts. Dit jaar blinken de beste van de beste wel erg uit. Want er gaan geruchten dat Voldemort een dochter zou hebben. Die dochter zou alle toverscholen willen vernietigen. Maar dat kan ze niet alleen. Het gerucht gaat ook. Dat op iedere school, een verrader zit. Die in het geheim alles verteld aan de dochter van Voldemort. Niemand weet of dit waar is maar Dumbledore kan geen risico's nemen. De machtigste heksen en tovenaars roept hij bij een om goed uit te kijken en zo nu en dan een beetje over de leerlingen van Hogwarts te waken. Het komt dan ook als een schok aan als de verrader één van de machtigste -heks of tovenaar- is.


    Ik kies zelf wie die verrader zal zijn. Om het ook voor jullie spannend te laten zijn.


    Ik heb dus die machtige tovenaars en heksen nodig. Maakt niet uit welke leeftijd, afdeling en leerjaar ze zitten.
    Rugzak,

    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Relatie met Alice*:
    Karakter, uitgebreid:
    Uiterlijk + foto:
    Toverstok:
    Patronus:
    Huisdier:
    Crush**:
    Hobby's:
    Extra?:


    *= Kent jou rol Alice? En zo ja hoe dan en zijn ze vrienden of niet. WEES ORIGINEEL
    VB: [Naam] en Alice zijn al vanaf het eerste jaar beste vriendinnen
    **= Ik zeg niet dat je ook iets met diegene krijgt

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 21:50 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Eh, waarom plaatst ze dan dit topic als ze weet dat ze niet meer actief is...

    OMdat ze nog wel actief was toen ze dit topic plaatste., zo makkelijk is het.
    en al is ze neit meer actief. het is en blijf haar idee.
    dus heb je geen recht om het te gebruiken., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Courtesan schreef:
    (...)

    Als je dat doet, wil ik graag een geschreven toestemming van Return zien. Anders valt dit onder plagiaat.


    Misschien weet jij wel waarom ze niet actief is...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt