Hoe speel je in een RPG? Uitleg
Het verhaal
De tienerkinderen van multimiljardairs hebben een té opgeblazen ego en geven té veel geld uit. De tienderkinderen vormen samen een hechte vriendengroep, de ouders van de kinderen kennen elkaar. De multimiljardairs komen op het idee om hun kinderen te tonen wat er buiten een villawijk te vinden is. Een stinkende boerderij ver buiten de stad, bijvoorbeeld. De ouders sluiten een deal met de arme boer. Maar er leven al kinderen op de boederij van de arme man en die kinderen vinden het daar geweldig en zouden er voor geen goud weg willen. Maar wat als de rijkeluiskinderen voor de deur staan?
Stukje niet door mij geschreven.
Rollen
- De baas.
Dit is meer een bijrol, deze kan je als 2e rol nemen dus. Hij komt af en toe in het verhaal om de kinderen te verwelkomen enzo, regels bespreken etc.
- Dochter van de baas. [bezet!]
- Zoon van de baas. [bezet!]
- Rijkeluiskinderen.
Regels
- Schrijven in 3e persoon, verleden tijd. Dus: Hij/zij liep..
- Schrijf boven elk stukje dat je schrijf de naam van je persoon dikgedrukt.
- Iets wat niet met de RPG te maken heeft schrijf je in 't paars.
- Je speelt niet iemand anders persoon, tenzij het kleine dingetjes zijn van. Jij: Wat wil je drinken? - En dan antwoord jij zelf.
- Niemand buiten sluiten of negeren.
- Als iemand niet meteen reageert niet je persoon zonder reden weg laten lopen, dit is lullig.
- We spelen tot een bepaalde tijd aangezien ik hier ook een verhaal over ga schrijven en aangezien ik vaak laat thuis ben heb ik besloten dat we om half 9 beginnen af te ronden.
- Ik plaats elke keer een hoofdstuk en je speelt alleen met dat onderwerp, als dat onderwerp dus lente is kunnen ze geen sneeuwballengevecht houden.
- Max. 2 rollen per persoon.
We beginnen of course in een nieuw topic dat ik aanmaak als er genoeg
inschrijvingen zijn. Als je wilt joinen vul je dit lijstje in:
-Plaatje- Deze resize ik tot hoogte van 200 pixels!
Naam: Voor- én achternaam.
Geslacht:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk:
Hobby's:
Extra:
Als je de rol van de boer of de zoon ervan wilt meld het even!
En de 1e persoon krijgt de rol (:
De Story.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:46 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.