• Hey!!
    Op 28 jaar viert hel het zesde jaar van mijn school chrysostemos (laatste 100 dagen voor t einde vn het schooljaar) En wij doen met enkele mensen van de klas een show. Ik en 2 jongens. En we zouden graag een Lady gaga of Ke$ha imitatie doen. Maar ik heb geen idee wie van de twee. Welk liedje van die persoon of hoe... Heeft iemand van jullie een ideetje??

    Xx(K)

    Lady Gaga --> pokerface..gleestyle (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Haha Lady GaGa for sure! :D Kan je echt grappige dingen van maken, en veel doen met kostuums! =D


    ars moriendi

    Ik vind Lady Gaga en Kesha allebei leuk. In mijn school hebben ze eens veel bekende mensen geïmiteerd en daar een hele show van gemaakt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ke$ha. Je hoeft je een hele maand niet te wassen of je haren te borstelen. Dat is best chill toch?


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ke$ha. Je hoeft je een hele maand niet te wassen of je haren te borstelen. Dat is best chill toch?

    Ik kan dat niet, mijn haar niet borstelen xP Dan word ik ge van de knopen... Maar, mijn zus dacht bij Kesha aan krulletjes zette de avond ervoor dan zijn die enorm uitgezakt op die dag dus xP