• Al een tijdje ben ik bezig om een idee uit te werken voor een House M.D. gebaseerd verhaal, waarbij ik me wil richten op twee nieuwe artsen en hun leugens en problemen. Daarom zal het verhaal waarschijnlijk ook goed te volgen zijn. Maar toch blijf ik twijfelen, want volgens mij kennen niet zoveel mensen de serie. Nou ja, dit is ongeveer het plot:

    Everybody lies.
    De komst van de jonge artsen Allison Hadley en Laurie Ghewn veranderd veel in het Princeton-Plainsboro Teaching Hospital. Vooral als ze worden aangenomen bij de afdeling Diagnostiek, door niemand minder dan Gregory House. Dit veranderd de vele opgebouwde relaties en er lijkt een sociale chaos te ontstaan. Toch heeft House een reden om hen allemaal voor hem te laten werken, een reden die niemand weet.
    Zelfs House volgt zijn eigen motto: everybody lies.
    Ja het is een beetje verwarrend maar dit staat al eeuwen zo in mijn schrift. Dus zou ik het doen of niet?


    Your call, Detective Shinypants.

    Leukt me een leuk idee. Grote uitdaging ook.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 1x house gezien, het was cool.

    haha, ik ken het wel. ;$
    maar lijkt me een leuk idee hoor!


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ja, doen! Weer eens wat anders! :'D
    Ik wil het graag lezen als je hem echt op Q gaat zetten :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had in gedachten om hem tegen het einde van de maand te activeren, voordat ik hoorde dat mensen het wel een leuk idee vonden. Dus ik denk dat ik het wel ga doen. (:


    Your call, Detective Shinypants.

    doen!!
    wil je me dan waarschuwen als hij on staat?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Doe het gewoon, er zijn vast wel heel wat mensen die het kijken (ik zelf niet trouwens) en als het toch weinig wordt gelezen, heb je tenminste een poging gedaan!


    What can I do?

    Jaaa. ik wil het lezen! Laat het me weten als hij online staaat.


    Travel far enough, you'll meet yourself