• 1
    `
    -Huilt zachtjes- Voor Frans! Ik heb GVD 908609w53218563218562964 uur zitten leren! En ik heb een 1! Al mijn onvoldoendes zijn voor Frans! ;_;
    Ik stond net een 7 gemiddelt en nu een 6! Wee-hee-hee-hee!

    Ik voel me écht heel dom! Gewoon serieus dom! Niet dom alsin ik-loop-tegen-de-glazen-deur-op-bieber-domheid. Maar de ik-haal-freakin-slechte-cijfers-domheid!

    De 1 staat nog niet bijgetelt, op mijn digitale cijferoverzicht dus weet niet hoe vel pech ik heb ;_;

    Wie is er nog meer verdrietig om welke reden dan ook? x'd

    EDIT: Bijles ja, maar dat heb ik al gevraagt. Maar ik zit bij beelden en krijgen we "extra uren school", naja eigenlijk neit want we hebben al geen kalssenuren dus is dat weer weg. Maar wij hebben door die "extra uren" geen recht/tijd voor bijles (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:41 ]

    Ik zou toch maar eens voor bijles gaan kijken als ik jou was. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb overál lage cijfers voor terwijl ik hard leer(huil)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Poseidon schreef:
    Ik zou toch maar eens voor bijles gaan kijken als ik jou was. (':

    ik mag geen bijles, ik ben Beeldend, dus ik heb al extra school -Dus niet, onze klassenuren zijn gewoon weg- dus hebben we "zogenaamt" geen tijd/recht op/voor bijles (cat)

    Aah, dat is echt kut! Ik leef met je mee...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat had ik vorig jaar dus altijd met Duits, ik stond aan het eind van het jaar net een 4.7 waardoor ik een onvoldoende op mijn rapport had en naar tl moest ipv havo, en nu heb ik sinds ik een nieuwe leraar heb allemaal 7 en 8 en sta ik gemiddeld een 8.5 voor Duits. (nerd)

    Ik ben verdrietig omdat ik niet mee kon op skireis en iedereen nu weg is met school en ik samen met 9 andere uit me klas gewoon moet werken, ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben ook verdrietig. Maar niet om een cijfer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Ik zou toch maar eens voor bijles gaan kijken als ik jou was. (':


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb zo vaak een een


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je iets niet snapt aan Frans kun je het me best wel vragen hoor. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ahw ja dat had ik ook een keer. Een freakin' 1 voor Frans. Maar ik was er trots op. Het was mijn eerste 1 (: En ik kon het hebben xd
    Maar ik ben niet ergens verdrietig om, maar ik baal wel ergens verschrikkelijk van .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Poseidon schreef:
    Ik zou toch maar eens voor bijles gaan kijken als ik jou was. (':


    Food.

    Herolicious schreef:
    Ahw ja dat had ik ook een keer. Een freakin' 1 voor Frans. Maar ik was er trots op. Het was mijn eerste 1 (: En ik kon het hebben xd
    Maar ik ben niet ergens verdrietig om, maar ik baal wel ergens verschrikkelijk van .___.

    Stiekem is dit dus mijn poging om het weg te lachen :')
    Frans kan mn reet kussen Ohdair, hopen dat mn mentor dat neit leest ;x
    Maar ik vind het best kut, een 1 terwijl ik kei hard heb geleerd D8

    Maar goed dat wij geen frans hebben op school dan(A)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Kun je het niet laten vallen dan? Dat je even in gesprek gaat met je mentor en samen kijk voor een oplossing? Want als jij uren leert voor Frans en dan een 1 haalt, is het wel duidelijk dat het geen vak is voor jou. Dat had ik ook. Stond gemiddeld een 3 en heb het laten vallen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Kun je het niet laten vallen dan? Dat je even in gesprek gaat met je mentor en samen kijk voor een oplossing? Want als jij uren leert voor Frans en dan een 1 haalt, is het wel duidelijk dat het geen vak is voor jou. Dat had ik ook. Stond gemiddeld een 3 en heb het laten vallen.

    Nee ik zit pas in de 1e, en mag pas laten vcallen in de 3e ;_;