• Hello,
    Ik heb een probleem. Afgelopen jaar zijn we niet op vakantie geweest, maar dit jaar wil ik wél echt op vakantie. Alleen gaat mijn broer niet meer mee, die is dan 17 en wil met zijn vrienden op vakantie. Ik heb totaal geen zin om alleen met mijn ouders te gaan. Ik vroeg of er dan een vriendin mee mocht, maar dat mocht ook niet. Omdat ze vonden dat ik geen echte vriendinnen heb waar ik alles mee doe. & omdat we een eerder mislukte vakantie hadden met een vrienden van me, die mee was, (4 years ago), wilde ze dat absoluut niet. Nou ja, ik heb geen zin om thuis te blijven. Dat word dan namenlijk weer een saaie zomervakantie, maar ik heb ook geen idee wat ik dan voor kan stellen. Iemand enig idee?


    xoxo.


    Smile and live.

    Mm. je hebt van die vakantie zoals zeilkamp ofzo, als je niet alleen of met vriendinnen mag. Of dat je met allemaal mensen van jouw leeftijd naar Frankrijk gaat om te survivallen enzo?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ga op een Vinea-vakantie, dan ben je met allemaal nieuwe leeftijdsgenoten samen en het is echt supergezellig! Plus, dan zijn je ouders er niet bij.
    Dit is de site: www.vinea.nl (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vragen of je thuis kan blijven ofzo of gewoon zelf met een vriendin op vakantie gaan. Zo ga ik met een vriendin een surfvakantie doen in Frankrijk (check www.mambo.nl)


    No growth of the heart is ever a waste

    Mapangarapin schreef:
    Ga op een Vinea-vakantie, dan ben je met allemaal nieuwe leeftijdsgenoten samen en het is echt supergezellig! Plus, dan zijn je ouders er niet bij.
    Dit is de site: www.vinea.nl (krul)


    Oh, die is handig! Ik wil op zo'n paardenvakantie! ghehe (krul)


    Smile and live.

    ik ben bijna 19 en ik ga dit jaar ook gwn met mn ouders op vakantie
    ik ga ieder jaar met hun, hoef ik tenminste niks te betalen :Y)
    probeer er gwn het beste van te maken