• Tussen een goedkopere (60-90 euro)
    of een Element (130-150 euro) skateboard.

    Nou kennen meesten dat 2é merk wel, en het lijkt me awesome om zo'n skateboard te hebben, maaar.. ik kan dus nog niet skateboarden, dus is het dan beter om eerst een goedkopere te hebben?

    :3 ik weet niet.
    M'n Zus zei: Meteen sparen voor de Element, dan hoef je later niet nog een te kopen.
    M'n Vriendin zei: Eerst goedkope kopen, straks gaat 'ie kapot omdat je 't niet kan.

    Goedkope. Want hij kan kapot gaan omdat je nog moet leren skateboarden en straks vind je het niet meer leuk. En dan zit je met zo'n duur ding.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Goedkope. Want hij kan kapot gaan omdat je nog moet leren skateboarden en straks vind je het niet meer leuk. En dan zit je met zo'n duur ding.


    True. ik nijg(is dat een woord?) meer naar de goedkope.

    Jimmyvana schreef:
    Ik zou ook voor de goedkopen gaan, zometeeen vind je het na een tijdje niet meer leuk...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik kocht meteen een duur gitaar, ik vond het niks, maar weet je wat? Ik heb dus géén spijt daarvan! Rara waar issie nu?
    Jup hij hangt aan mijn muur 8D
    En als je m écht weg wil, marktplaats, fo 2ehands 8D

    SHARONxLOVER schreef:
    Ik kocht meteen een duur gitaar, ik vond het niks, maar weet je wat? Ik heb dus géén spijt daarvan! Rara waar issie nu?
    Jup hij hangt aan mijn muur 8D
    En als je m écht weg wil, marktplaats, fo 2ehands 8D


    Haha, ik heb wel vaker gehoord dat Gitaren an muren eindigen.
    & Jaa, Maar op marktplaats kopen is voor mij geen optie. Die dingen zijn vaak al gebruikt enzo, en dan zijn de wieltjes + het board niet meer echt goed.

    Ik heb gelijk een betere gitaar genomen, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Weetje, zometeen vind je het niet leuk omdat je een kutboard hebt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zou de duurdere nemen. De kwaliteit ligt dan net iets hoger, dus kapot zal hij niet snel gaan, en de kans op letsel is veel kleiner.


    We'll still love each other, forever and always. <3