• Tussen een goedkopere (60-90 euro)
    of een Element (130-150 euro) skateboard.

    Nou kennen meesten dat 2é merk wel, en het lijkt me awesome om zo'n skateboard te hebben, maaar.. ik kan dus nog niet skateboarden, dus is het dan beter om eerst een goedkopere te hebben?

    :3 ik weet niet.
    M'n Zus zei: Meteen sparen voor de Element, dan hoef je later niet nog een te kopen.
    M'n Vriendin zei: Eerst goedkope kopen, straks gaat 'ie kapot omdat je 't niet kan.

    Ik zou eerst voor de goedkope gaan :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zou ook voor de goedkopen gaan, zometeeen vind je het na een tijdje niet meer leuk...

    Ik zou de goedkope kiezen dan. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn gitaar. Ik had ook de keuze: eerst een goedkopere, of meteen al één van in de 300 euro. Maar ik heb de goedkope gekozen, want stel dat je het plots niet meer leuk vindt ofso, zit je daar met een duur skateboard.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik zou denk ik eerst voor die goedkopere gaan, als er dan iets gebeurd is het toch iets minder erg denk ik, anders is gelijk die dure speciale kapot. en om te oefenen geeft dat misschien ook een prettiger idee :')
    dan kun je later trots zijn als je alsnog die dure gaat kopen ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    ik zou gelijk de dure nemen.. want, stel dat je het wel in 1 keer heel goed kan, en je hebt de goedkopere, dan mag je van je ouders denk ik niet meer een dure ?
    pff.. we zitten in een lastig pakket. -denkgezicht-


    Life is a beautiful struggle

    Ik had een Powell voor 80 euri geloof ik in zo'n zaak in Rotterdam :'] Dat ding rijdt soepel joh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goedkope. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Dure.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ILOVERUBEN schreef:
    ik zou gelijk de dure nemen.. want, stel dat je het wel in 1 keer heel goed kan, en je hebt de goedkopere, dan mag je van je ouders denk ik niet meer een dure ?
    pff.. we zitten in een lastig pakket. -denkgezicht-


    idd *denkgezicht*

    Tillylicious schreef:
    Ik zou de goedkope kiezen dan. Ik heb hetzelfde gedaan met mijn gitaar. Ik had ook de keuze: eerst een goedkopere, of meteen al één van in de 300 euro. Maar ik heb de goedkope gekozen, want stel dat je het plots niet meer leuk vindt ofso, zit je daar met een duur skateboard.


    Idd alleen heb ik geen gitaar :Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    koop een goedkope en pimp hem zodat ie op n element lijkt (duivel)


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    koop een goedkope en pimp hem zodat ie op n element lijkt (duivel)


    XD Hahaha, dat is zo faaake.

    Absoluut goedkope. Stel je voor dat je het na een tijdje helemaal niet zo leuk vindt of (in het ergste geval) een letsel oploopt, dan heb je die Element voor niks gekocht. Maar als je toch voor de Element gaat, kun je hem later nog altijd verkopen aan een redelijk prijsje.
    & oh, als hij plotseling kapot gaat is het ook minder erg en je zult het minder erg vinden om dingen uit te proberen ofzo, omdat je weet dat hij niet zo duur is. En als je het uiteindelijk kunt is die dure meer dan welkom (:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:47 ]


    Olive

    Dat moet je zelf beslissen, maar ik zou voor de goedkopere gaan. Misschien vind je er na een week niks meer aan, en dan is het zonde van je geld. Je zou anders ook nog kunnen proberen om een tweedehands te kopen, op marktplaats ofzo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oehh Element :3 Neem die! Serieus, dan heb je echt goede kwaliteit. : )
    Anders moet je even op deze site kijken, daar verkopen ze ook wel veel. : )

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:52 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.