• Ik ben pas jarig op 19 juli, maar toch denk ik dat ik al weet wat ik voor m'n verjaardag wil.
    Namelijk een navelpiercing, lijkt me zo gaaf serieus. Maar zal ik het echt gaan vragen dan voor m'n verjaardag? Ik bedoel doet het veel pijn enzo? ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik iets ordinair vind, is het dat wel. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lijkt me erg pijnlijk, en het moet je ook staan, ik bedoel als je zo'n mega dikke buik hebt en dan een buikpiercing, dan is dat niet zo mooi... En als je te mager bent, vind ik het ook niet mooi.
    Ik wil er ook een (:
    (als ik niet megaveel zou bijkomen ofzo;p )


    Me so good.

    Ik heb hem eergisteren laten zetten en hij is echt gaaf :'D! Het doet wel even pijn, maar het is zo voorbij en het is sowieso de piercing die het minst pijn doet c:

    Het blijkt dat het niet echt heel veel meer pijn doet dan oorbellen laten zetten. Maar ik zou het alleen doen als je echt een strakke buik hebt, want anders vind ik het niet mooi ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, bij mij deed dat 1 dag pijn geloof ik. Wel goed schoonhouden enzo. Maar als je dan pas jarig bent, zou ik hem nu al nemen omdat je een lange tijd niet mag zwemmen. Anders heb je dat weer in de zomervakantie 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, bij mij deed dat 1 dag pijn geloof ik. Wel goed schoonhouden enzo. Maar als je dan pas jarig bent, zou ik hem nu al nemen omdat je een lange tijd niet mag zwemmen. Anders heb je dat weer in de zomervakantie 8D

    EnDanKanIkNietNaarDeStrandmeeting -kuch-

    Dan ga ik m'n pa/ma maar eens paaien. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ehm tsja. Ik zal het zelf never nooit doen om eerlijk te zijn, aangezien ik elke vorm van piercing's niet zo super mooi vind. maar als je het leuk vind moet je het doen. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Poseidon schreef:
    Het blijkt dat het niet echt heel veel meer pijn doet dan oorbellen laten zetten. Maar ik zou het alleen doen als je echt een strakke buik hebt, want anders vind ik het niet mooi ;x

    Ben ik blij dat m'n buik zo strak als... een dubbeltje is. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*