• Hailey is negentien jaar en ploetert al haar hele leven met het feit dat ze iets mist. Wat dat is weet ze niet, tot ze op een dag een café binnen loopt, om bij te komen van een paar lange dagen op het afscheid kamp van school. Een mysterieuze man komt bij haar zitten en ze raken in gesprek. Al die tijd voelt Hailey een onderdanigheid voor de man, die kriebelt in haar onderbuik. Als de avond bijna voorbij is stelt hij voor dat ze eens een weekend bij hem komt, om de wereld van de bdsm te leren kennen. Nieuwsgierig stemt ze in en geeft haar telefoonnummer aan de man, zodat hij haar later terug kan bellen over zijn voorstel. Zou dit dan hetgeen zijn dat ze altijd gezocht heeft?

    -
    18+, erotiek (bdsm), onbekende personen.


    Deel 1 komt binnen een uur ongeveer. ^^


    -
    Deel 1

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 14:30 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Zozozo Nance 8D weer iets nieuws ;D

    Mungojellie schreef:
    Zozozo Nance 8D weer iets nieuws ;D


    Dit keer maar een vrijwillige sub, maakt het verhaal (hopelijk) veel leuker om te lezen en aan te schrijven. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahaha, het lijkt mij wel heel leuk haha, t wordt vast heel kinky haha?

    Mungojellie schreef:
    Hahaha, het lijkt mij wel heel leuk haha, t wordt vast heel kinky haha?


    Het wordt een verhaal over bdsm. ^^
    Zoals bij al mijn verhalen zal het er niet continue over gaan, omdat ik graag zo nu en dan neutrale stukken ertussen zet ... Maar het zal zeker jackpot worden, ja. 8D
    We hebben een submissive en een goede [geen Daniel dit keer] Master, dus dat komt wel goed! ;D

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 14:09 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Deel 1


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ahahahaha ik had nog niet eens naar de topicposter gekeken en ik wíst al dat jij het was.
    & Hoe zit het nou met mijn zweep?
    (N)


    No growth of the heart is ever a waste

    Nancy heeft een inspiratie-spurt :'D
    Ik ga hem misschien later, ooit, misschien, nooit lezen. Ik zie wel. x'D Ik moet Diep Geheim ook nog altijd lezen. >< I'm bad.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.