• Katniss afgekort Kate of Katy gaat al vanaf haar peuter tijd naar dezelfde camping met de zelfde vrienden. Maar dit keer is er een vreemd groepje bij gekomen. Ze praten met niemand en doen alles met elkaar. Als Katniss met de dropping bij een paar van hun in het groepje komt komt ze er achter dat ze helemaal neit zo vreemd zijn als iedereen beweert. Maar de opbloeinde vriendschap tussen haar en de Quilletes kinderen is gevaarlijk. Alleen weet Katniss dat zelf nog niet.


    ik zoek:
    5x vriendinnen Angeliekje, Jumiebill, pluisjj, Patronize, grizzly
    4x vrienden
    1x camping zoon
    1x camping dochter. Wicky


    wat ik moet weten:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Land waar je uitkomt:

    Dingen om te weten voor de rol:
    Katniss is 15. Dus niet te oud graag. Of te jong.
    Katniss heet Robberts met haar achternaam.
    Ze komt uit Nederland dus het is niet de bedoeling dat iedereen uit nederland komt. En ook niet iedereen uit Amerika. Ik kies de orgienele uit of gewoon degene die me leuk lijken. En de achternaam van de "campinfamilie" is Withlock.

    Ehm, dat was het wel.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 16:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vul morgen na school een van de vriendinnen in.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: vriendin
    Volledige naam : Angelica Lilly Eagan
    Bijnaam: Angie
    Leeftijd : 17

    Uiterlijk :Angelica heeft lang donkerbruin haar, en diepgroene ogen. Ze is erg slank, en altijd leuk gekleed, maar besteed desondanks amper 5 minuten voor de spiegel. Ze is 1.68m.
    Foto; http://www.22dakika.org/imaj/queennothing/evangeline-lilly-picture.jpg

    Innerlijk; Angelica is een heel vrolijke meid, en staat altijd open voor iets nieuws. Ze houdt wel van een beetje avontuur, en heeft een grote interesse in alle verschillende wapens die ze kan vinden. Van nature is ze erg vredelievend, maar je moet haar niet uitdagen, ze kan namelijk redelijk goed vechten. Haar verzameling wapens bewaart ze achter een dubbele muur in het tuinhuis van haar vader. Ze gebruikt ze liever niet, maar heeft er wel veel verstand van.
    Ze is ook altijd behulpzaam, en in haar pogingen iedereen blij te maken, vergeet ze zichzelf wel eens. Tegenover vrienden lijkt ze erg open, maar bij mensen van het andere geslacht die nét iets te dicht komen, sluit ze zich volledig af. Ze is erg bang gekwetst te worden. Angelica's moeder stierf toen ze een klein meisje (4jaar) was. Ze heeft het nooit kunnen vinden met haar vader, en haar zus Lara is altijd het engeltje in huis.

    hobby's : Verzamelen van wapens (van messen tot sluipschuttersgeweren, eender wat), tekenen, en muziek luisteren. Hierbuiten is ze altijd op zoek naar een beetje avontuur.

    Land: Amerika (Tenessee)

    Ik hoop dat het je verderhelpt, en dat ik de rol krijg !
    Indien je ergens meer informatie voor nodig hebt, mag je me altijd pb'en.

    Xx Angelica .

    ~rol:dochter eigenaar van de camping
    ~naam: Davy whitlock
    Bijnaam: Dave
    ~Geslacht:vrouw
    ~Leeftijd:16
    ~Land waar uit je komt: america
    ~Uiterlijk: blauwe ogen, stijl blond haar, houd van gekleurde kleding. Ze draagt meestal sneakers
    Foto:tadaa!
    ~Karakter: ze kan soms erg verlegen zijn maar meestal is ze erg druk. ze heeft een droge soort humor die niet veel mensen snappen. Ze kan soms erg op zichzelf zijn maar heeft het liefste mensen om zich heen.
    Iets bijzonders: ze houd heel erg van fantasie boeken en luisterd bijna altijd muziek

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:30 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Angeliekje schreef:
    Rol: vriendin
    Volledige naam : Angelica Lilly Eagan
    Bijnaam: Angie
    Leeftijd : 17

    Uiterlijk :Angelica heeft lang donkerbruin haar, en diepgroene ogen. Ze is erg slank, en altijd leuk gekleed, maar besteed desondanks amper 5 minuten voor de spiegel. Ze is 1.68m.
    Foto; http://www.22dakika.org/imaj/queennothing/evangeline-lilly-picture.jpg

    Innerlijk; Angelica is een heel vrolijke meid, en staat altijd open voor iets nieuws. Ze houdt wel van een beetje avontuur, en heeft een grote interesse in alle verschillende wapens die ze kan vinden. Van nature is ze erg vredelievend, maar je moet haar niet uitdagen, ze kan namelijk redelijk goed vechten. Haar verzameling wapens bewaart ze achter een dubbele muur in het tuinhuis van haar vader. Ze gebruikt ze liever niet, maar heeft er wel veel verstand van.
    Ze is ook altijd behulpzaam, en in haar pogingen iedereen blij te maken, vergeet ze zichzelf wel eens. Tegenover vrienden lijkt ze erg open, maar bij mensen van het andere geslacht die nét iets te dicht komen, sluit ze zich volledig af. Ze is erg bang gekwetst te worden. Angelica's moeder stierf toen ze een klein meisje (4jaar) was. Ze heeft het nooit kunnen vinden met haar vader, en haar zus Lara is altijd het engeltje in huis.

    hobby's : Verzamelen van wapens (van messen tot sluipschuttersgeweren, eender wat), tekenen, en muziek luisteren. Hierbuiten is ze altijd op zoek naar een beetje avontuur.

    Land: Amerika (Tenessee)

    Ik hoop dat het je verderhelpt, en dat ik de rol krijg !
    Indien je ergens meer informatie voor nodig hebt, mag je me altijd pb'en.

    Xx Angelica .


    Je hebt de rol


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol: vriendin
    Naam: Alexis
    Achternaam: Walterson
    Bijnaam: Alex
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Lang blond haar, blauwe ogen, sproeten. Klein, slank maar gespierd.
    Innerlijk: sportief en spontaan meisje. Lacht veel soms zonder reden. Ze is zelfverzekerd en totaal niet op haar mondje gevallen. Soms kan dat wel eens lijden tot een conflict.
    Hobby's: Turnen, hardlopen, zonnen, lachen, lol maken met vrienden
    Land waar je uitkomt: Australië

    Rol: vriendin
    Naam: Yocey
    Achternaam: McRose
    Bijnaam: Yoce
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Kort bruin haar met zwarte tippen. Donkerbruine ogen.
    Innerlijk: Redelijk stil en vrolijk. Bij een ruzie zoekt ze nooit en kant en probeert snel het uit te praten
    Hobby's: Gitaar spelen, met vrienden dingen doen.
    Land waar je uitkomt: Duitsland

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:37 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    JumbieBill schreef:
    Rol: vriendin
    Naam: Yocey
    Achternaam: McRose
    Bijnaam: Yoce
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Kort bruin haar met zwarte tippen. Donkerbruine ogen.
    Innerlijk: Redelijk stil en vrolijk. Bij een ruzie zoekt ze nooit en kant en probeert snel het uit te praten
    Hobby's: Gitaar spelen, met vrienden dingen doen.
    Land waar je uitkomt: Duitsland


    je hebt de rol


    "Ignite, my love. Ignite."

    staat je story al on? zo niet wil je me dan waarschuwen als hij wel on staat?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    JumbieBill schreef:
    staat je story al on? zo niet wil je me dan waarschuwen als hij wel on staat?


    ja dat doe ik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rol: vriendin
    Naam: Samii
    Achternaam: McClout
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Blond krullend haar, groene ogen en een lichte huid
    Innerlijk: Aardig, zegt alles wat ze denkt, soms wat naar binnen gekeerd maar erg lief
    Hobby's: gitaar spelen
    Land waar je uitkomt: België ^^
    Zoiers? ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 21:02 ]


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Pluisjj schreef:
    Rol: vriendin
    Naam: Samii
    Achternaam: McClout
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Blond krullend haar, groene ogen en een lichte huid
    Innerlijk: Aardig, zegt alles wat ze denkt, soms wat naar binnen gekeerd maar erg lief
    Hobby's: gitaar spelen
    Land waar je uitkomt: België ^^
    Zoiers? ^^


    goedzo. Perfect.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nog meer mensen die een rol willen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik zoek mensen die rollen willen (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog meer mensen voor een rol?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ik ik ik ik!


    wat ik moet weten:
    Rol: vriendin
    Naam: Lauren Rose
    Achternaam: Samuels
    Bijnaam: Grizzly
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: ze heeft halflange bruine krulletjes, draagt vaak zwart, heeft grijsgroene ogen en is klein (1 meter 59).
    Innerlijk: ze is vaak hyper en vrij vrolijk om mee rond te hangen, geeft enorm veel om haar vriendinnen, maar kan erg koppig zijn. ze wordt (te) snel verliefd, en haar leven bestaat uit ups en downs
    Hobby's: piano, elektrisch gitaar, films en muziek, internet
    Land waar je uitkomt: Engeland?

    zo goed?


    oooh wil je me ook dan ff helpen: klik


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.