• Ken je dat ook, school.? Dat gebouw waar je met ongeveer 800 anderen heen gaat, waar je zoveel boeken voor nodig hebt dat je tas helemaal kapoet gaat, dat je al uit voor zorg een boek thuislaat omdat anders de tousen nog wel een konden breken?>

    Leraren die je voor schut zetten,.?
    Dacht ik eindelijk van mijn oude mentor af te zijn, omdat ik nu naar de bovenbouw ga(4VWO) en omdat hij alleen maar mentor is van de onderbouw,. Maarja ik moet maar nooit meer zoiets dneken want ja jullie raden het al, daar stond hij. Voor mijn neus, meteen moest ik al weer waarergens anders zitten want ik mogt niet naast mijn Bf blijven zitten(Waarom snap ik dus nietx’D) Moet ik maar een ander plaatsje gaan zoeken in de klas,(Waar ik niemand kende.) zegt de leraar ook nog even “Ja ivy we weten ook dat jij er bent” Iedereen begint me uit te lachen, ben ik maar naast degen gaan zitten die me het hardst uitlachte..Ja dat was de “Kennismakings dag.” Gebuerde nog wel nmeer, van die sportiefe actieviteiten waarmee ik al meteen tegen de vlakte ging. Kortom ik had meteen al een goeie indruk gemaakt bij mijn nieuwe klas.

    Dag 2.
    Meteen als ik al het Biologie lokaal inloop krijg ik spijt, maar oke ik ga aan een tafel zitten. ‘Ja ivy kom jij maar vooraan zitten!” (Dat vind ik nou zo leuk!) Bij Duits moet mijn leraar weer zo nodig leuke verhaaltjes van mij bovenhalen, oftewel mijn 2de schooldat was kut.

    Dag3.
    Zit ik met al 2 uur nakomen.

    Haat jij dit nou ook zo,?! Echt ik snap niet waar het nodig voor is, leg me dat toch eens uit, waarom ga je naar school?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik moest n keer nakomen omdat ik te hard op te deur had gekolpt!!¬¬ samen met 2 anderen!! en we klopten niet eens hard!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    da hebben wij nie
    gwn strafstudie
    das dan de zaterdag 2 uur komen
    of de vrijdag 1 uur
    van mij meestal de zaterdag
    maar van ons werken ze nie me 5uur nablijve ofs al een geluk

    Oke nu is het officieel ik ga emmitgreren naar belgie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik moest n keer nakomen omdat ik te hard op te deur had gekolpt!!¬¬ samen met 2 anderen!! en we klopten niet eens hard!!

    pff, vaagt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    school is zo geweldig saai. Wij hebben dus maandag onze eerste schooldag [yehyeh @ B-day Van Tom&Bill] en ik had vorig jaar besloten niet meer op die kutschool te blijven , duz .. ik ken haast niemand buiten men beste vriendin daar. het oneerlijkste is. Ik ben daar dan nieuw, dus moet ik in om half9 zijn, terwijl de andere er om half 10 moeten zijn --'

    hoezo discriminatie ?!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ken je dat ook, school.? Dat gebouw waar je met ongeveer 800 anderen heen gaat,
    Euhm, hoe zal ik het zeggen? Ik ga met ongeveer 2000 anderen naar hetzelfde gebouw, en dan heb je alleen nog maar onderbouw xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Euhm, hoe zal ik het zeggen? Ik ga met ongeveer 2000 anderen naar hetzelfde gebouw, en dan heb je alleen nog maar onderbouw xD

    Hmmpf, ik zit op een klein schooltje, met het nadeel dat iedereen me kent..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    School was niet zo erg... maar nu ga ik naar de 2e en de helft van mijn vriendinnen zie ik dus alleen nog in de pauze. Nou... als zij dezelfde pauzes hebben. Want nu we meer dan 1800 leerlingen hebben willen ze de helft van de school andere pauze's geven.
    En ik heb mezelf leren lezen en ik weet wat 1+1 is dus wat doe ik daar nog?

    School was niet zo erg... maar nu ga ik naar de 2e en de helft van mijn vriendinnen zie ik dus alleen nog in de pauze. Nou... als zij dezelfde pauzes hebben. Want nu we meer dan 1800 leerlingen hebben willen ze de helft van de school andere pauze's geven.
    En ik heb mezelf leren lezen en ik weet wat 1+1 is dus wat doe ik daar nog?

    Ik zit alleen nog maar bij mijn Bf in de klas, de rest is hem gepeert naar of een lager niveau of naar een andere school. En het word me verboden om maar naast mijn Bf te gaan zitten..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.