• Ja, volgens Bottembly (Predikant) Waar ik vanmiddag naar moest luisteren van m'n moeder, komt Jezus heel snel terug omdat we in de eindtijd leven enzo.

    Maar oke, wat vinden jullie van die vogels die dood uit de lucht komen vallen, en vissen die dood aanspoelen..

    Creepy, maar dat heeft denk ik niks met Jezus te maken.

    En dan? Als Jezus terugkomt? Gaan wij dan ook allemaal dood?


    ars moriendi

    die vogels had volgens mij met één of andere gas te maken en die vissen zou ook wel weer iets voor zijn.
    Ik geloof niet in Jezus en alles


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het komt waarschijnlijk gewoon door een epidemie, denk ik. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar ik ken de Eindtijd & geloof erin.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik vind het weird. Echt, je zou maar rustig over het strand lopen en dan in ene BAF vogel op je hoofd. Wat zijn trouwens de theorieën over waarom dit gebeurt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Het komt waarschijnlijk gewoon door een epidemie, denk ik. (:

    Het begin van het einde :3
    2012.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet de laatste tijd sowieso niet wat ik allemaal moet geloven ;x.
    2012 nou wel of niet een einde? wel of geen god?


    Alleen maar tranen van geluk

    Jovi schreef:
    Creepy, maar dat heeft denk ik niks met Jezus te maken.

    En dan? Als Jezus terugkomt? Gaan wij dan ook allemaal dood?


    Christelijke mensen neemt Jezus mee. + de mensen die dood zijn en voor Jezus gekozen hebben komen uit hun graf en gaan met hem mee. Terwijl de rest, tjah, doodgaat.

    Dat is hoe de bijbel het zegt.

    Jigsaw schreef:
    Ik vind het weird. Echt, je zou maar rustig over het strand lopen en dan in ene BAF vogel op je hoofd. Wat zijn trouwens de theorieën over waarom dit gebeurt?


    Er is geen antwoord opgevonden, wetenschappers snappen dit namelijk ook niet :'D

    Dude, ik geloof in toeval xD (en in gassen, gaten in de ozonlaag, vergiftigingen, vuurwerkschrik en al die andere verklaringen xD)


    Alis volat propriis

    Ik geloof sowieso niet in Jezus of wat dan ook. Ik vind het sneu voor die beestjes, maar ja ik kan er verder niks aan doen dus ik verdiep me er eigenlijk niet in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Christelijke mensen neemt Jezus mee. + de mensen die dood zijn en voor Jezus gekozen hebben komen uit hun graf en gaan met hem mee. Terwijl de rest, tjah, doodgaat.

    Dat is hoe de bijbel het zegt.

    Dat vind ik eng, want ik ben wel gedoopt, maar ik twijfel heel erg over het geloof. :'O
    Dan weet ik niet of ik wel mee mag! ;'O


    ars moriendi

    Jovi schreef:
    (...)
    Dat vind ik eng, want ik ben wel gedoopt, maar ik twijfel heel erg over het geloof. :'O
    Dan weet ik niet of ik wel mee mag! ;'O


    Volgens mij als je voor hem kiest, en je best doet goed te doen, en andere mensen over de bijbel verteld, mag je wel mee.
    Maar je hebt gelijk; i wouldn't know myself.


    en ja. ik geloof in al die shit, denk ik. Na vanmiddag

    Justmelotte schreef:
    die vogels had volgens mij met één of andere gas te maken en die vissen zou ook wel weer iets voor zijn. Ik geloof niet in Jezus en alles


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.