• Daar moet ik een presentatie over maken voor school. En nu wou ik jullie vragen of jullie wat ideetjes hebben, wat er allemaal onder kan vallen enzo.

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het beeld dat je dun moet zijn om mooi te zijn, zoiets?


    I am an idiot, I move.

    *Beeld van perfectie --> kan tot bijv eetstoornissen leiden.
    *Reclame --> bijvoorbeeld van games, jongens kopen die dan omdat hij er zo geweldig uit ziet.
    *Slechte dingen worden normaal --> bijv in films/series wordt er vaak overspel gepleegd, drugsgebruik wordt toegelaten, slecht gedrag wordt niet bestraft,... jeugd kan dit gedrag overnemen.
    *Jongeren zitten meer en meer aan tv, computer, gsm ed gekluisterd. -schuldig x'D-
    *Nieuws kijken kan wel goed zijn voor je studies, ivm dingen linken ed.

    Waw, 4 slechte en 1 goede. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Media zorgt voor meer begrip voor andere culturen (we leren de Amerikaanse cultuur bijv. door series kennen)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb daar over ook een keer iets gedaan op school. Maar dat is al best lang geleden. Volgensmij zaten er nogal veel voorbeelden in.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    - De reclamespotjes: je gaat dan bij je ouders klagen omdat je het ook wilt.

    -de films: door de films die op de tv tonen, denk je dat er bv een perfecte partner is en dat je moet wachten op je sprookjesprins, hoewel die er in vele gevallen nooit is. Ook al die actiefilms is niet goed voor de jeugd, meer geweld enal.

    -de radio: de radio laat ons muziek luisteren die zij vinden dat goed is. Iedereen moet zijn eigen muziekstijl en -groepen vinden. De radio legt ons muziek op.


    Ik denk dat er enorm veel dingen van toepassing zijn. Media is niet enkel tv, maar ook radio, krant en ik denk zelfs internet. Je hebt geluk dat het zo algemeen is verwoord ;) Veel succes verder nog (nerd)


    I am in heaven and you are on earth

    HAHAHA daar moet ik nu een documentatiemap over maken :') maar dan over de invloed van de media in het algemeen. Als je me ff een e-mail adres geeft kan ik je wel een paar bronnen mailen ^.^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:21 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.