• Gisternacht kon ik niet slapen, dus ik zo'n beetje verveelt gaan liggen in bed. Kijk ik in de spiegel zie ik daar een lichtje, maar het was helemaal donker in mijn kamer. Dan beweegt dat lichtje of wat het dan ook was, ik zie het zo op me af komen. En toen vloog het voorbij vlak voor mijn neus. Ik schrok me helemaal tepletter. Ik was doodbang!

    Iemand idee wat het zou kunnen zijn? en heeft iemand ook zoiets meegemaakt?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nogal spooky.. ik zou niet weten wat het geweest zou kunnen zijn...


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    heb je het niet gedroomd?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    een vuurvliegje?


    Opgeven is geen optie.

    Dat heb ik ook weleens in mijn kamer. Dan zie ik ergens een lichtje en dat beweegt dan. Ik ben eraan gewend, maar ik vond het eerst ook echt eng. Gewoon je ogen dichtdoen en doen alsof het er niet is. Dat heeft bij mij gewerkt. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het kan een reflectie zijn van licht buiten van een lantaarnpaal of auto dat via jouw spiegel weerkaatst?

    Wow, dit is een moeilijke zin btw xD Komt denk ik omdat ik natuurkunde aan 't leren was xD


    “Love is a contradiction.”

    ;o!
    Dat heb ik nooit gehad, ik heb alleen heel vaak dat ik van die lichtflitsen in mijn kamer zie, alsof er bliksem is ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oeh, dat zou ik eng vinden. ;o Misschien gewoon negeren?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Een vuurvliegje?


    Life is hard and then we die

    Dat is eng xD

    Niet gedroomd?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bestaan er vuurvliegjes in Nederland?


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Bestaan er vuurvliegjes in Nederland?

    Vuurvliegje?
    Hmm dus zo zien ze er uit, even nog naar Wikipedia:
    "In de Benelux komen drie soorten voor: Grote glimworm of gewone glimworm (Lampyris noctiluca), kleine glimworm of het vuurvliegje (Lamprohiza splendidula), kortschildglimworm (Phosphaenus hemipterus)."
    Blijkbaar 8D
    Ik heb er alleen nog nooit een gezien ]=

    WEmo schreef:
    (...)
    Vuurvliegje?
    Hmm dus zo zien ze er uit, even nog naar Wikipedia:
    "In de Benelux komen drie soorten voor: Grote glimworm of gewone glimworm (Lampyris noctiluca), kleine glimworm of het vuurvliegje (Lamprohiza splendidula), kortschildglimworm (Phosphaenus hemipterus)."
    Blijkbaar 8D
    Ik heb er alleen nog nooit een gezien ]=


    IEl!!! Dat plaatje is echt goor, als zo'n beest in mijn kamer zit ga ik keihard gillen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    270311 schreef:
    een vuurvliegje?

    Haha, dat dacht ik ook (cat)

    Vuurvliegje? De reflectie van iets buiten je kamer? Een droom?
    Ik weet het niet, misschien moet je het gewoon negeren. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    270311 schreef:
    een vuurvliegje?


    "Ignite, my love. Ignite."