• En dan wil ik niet dat de perverts onder ons gaan doordenken ^.^

    Ik wil goede muziek voor op mijn gsm zodat ik morgen niet naar het gezeur van mijn oma moet horen over het feit dat ik onbeleefder ben dan mijn nicht ^.^
    Ja, ik ga dus voor mijn nieuwjaar naar mijn oma morgen, maar ze kan toch nooit iets goed zeggen over mij of mijn familie (Jeuj)
    En ik wil er niets van horen omdat ik anders zal uitvliegen (jeuj again)
    Ik luister graag naar muziek zoals

    - Cinema Bizarre
    - Fefe Dobson
    - Paramore
    - Rihanna
    - Black eyed pease
    - Katy Perry
    - SHINee
    - En veeeeeel meer ^.^

    Dus als je iets hebt dat er qua genre wat op lijkt, is het welkom ^.^
    Je krijgt er een koekje voor
    (A)
    En nee ik ga niet op het internet zoeken want dat heb ik al de hele dag gedaan en ik heb 70 liedjes gevonden naar mijn smaak en anders ben ik morgen nog bezig (baby)
    Ik zeik echt te veel hé?
    Sow give me something to work with(cool)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Probeer de top 40, zit altijd wel wat tussen ^^


    Life is hard and then we die

    Hmm wat ik je aan zou raden is Papa Roach :') Maar ik heb geen idee of je dat leuk zou vinden, het is namelijk niet popachtig or something. En anders is Boys Like Girls leuk :3. En de rest ken je denk ik wel van wat ik aan muziek heb (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 0:37 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    Hmm wat ik je aan zou raden is Papa Roach :') Maar ik heb geen idee of je dat leuk zou vinden

    I can always try :')
    ik ben echt zo wanhopig dat ik alles zou beluisteren ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Inviolable schreef:
    Hmm wat ik je aan zou raden is Papa Roach :') Maar ik heb geen idee of je dat leuk zou vinden

    Papa Roach!<3

    Hmmm... Misschien
    - Kerli
    - Crossfade
    - An Cafe

    KimPhobia schreef:
    (...)
    I can always try :')
    ik ben echt zo wanhopig dat ik alles zou beluisteren ;D


    Haha dat is zeker waar :'). Maar ik heb wel een hele waslijst aan muziek die ik goed vind, het is alleen altijd de vraag of jij in dit geval dat ook goed vindt (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik kan nu even geen liedjes voor je geven, maar dat heb ik dus ook met mijn oma! Nou, die zeggen altijd hoe geweldig mijn neef en nichtje zijn, ookal is mijn neef blijvn zitten.. Maar mijn moeder zei dat ze misschien ook over ons opschept bij mijn neef.
    Ik snap da je boos bent!!!


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Ik kan nu even geen liedjes voor je geven, maar dat heb ik dus ook met mijn oma! Nou, die zeggen altijd hoe geweldig mijn neef en nichtje zijn, ookal is mijn neef blijvn zitten.. Maar mijn moeder zei dat ze misschien ook over ons opschept bij mijn neef.
    Ik snap da je boos bent!!!

    Mijn nicht steekt haar middelvinger op naar iedereen die ze niet kent
    Poetst haar tanden zo goed als nooit
    Borstelt haar haren niet
    Is zo kinderachtig als wat terwijl ze even oud is als mij
    (en met kinderachtig bedoel ik huilen als een wolf naar de maan, serieus ze denkt dat ze een wolf is)
    en nee ze is niet gehandicapt ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PUKKELxDING schreef:
    Probeer de top 40, zit altijd wel wat tussen ^^

    de liedjes die ik goed vind, staan al op mijn gsm ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.