• oke ik heb dus zoon leraar godsdienst -gaar vak trouwens-
    en toen ging hij ons tijdens de les vertellen dat ie bloed poepte en dat die toen 4 klio -serieus 4 kilo(lol)- laxeermiddel moest drinken en dat ie toen helemaal leegliep -ranzig- en dat ze toen in het ziekenhuis met een rubbere pijp in zn reed gingen -nog ranziger-
    en dan denk ik:

    OMG! Dit wil ik egt niet weten!

    Ik vraag me af waarom ik dit moest weten. (cat)
    Hahaha, bah. Wat nasty.
    Oké, dat hoef ik dus nooit mee te maken. (:

    Hahaha holy fuck. Onze filosofieleraar vertelde dat hij laat ontmaagd was, waar ik overigens best in kan komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    dankje...nu krijg ik nachtmerries 0__0


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, maar dat maakt school leuk! Haha. Dan kan je gaan zeiken dat je dat niet wilde weten, maar eigenlijk wilde je het wel weten, want het is grappig. Ofzoiets. Ofja, zo'n verhalen maken mijn schooldag meestal helemaal goed.

    @Tanzdiktator

    Volgens mij heb ik ook een leraar die dat kan vertellen (of dat hij nog niet ontmaagd is)


    Only losers can act the way you do

    too much information ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nasty...:S:S


    26 - 02 - '16

    Mosseljongen schreef:
    Ik vraag me af waarom ik dit moest weten. (cat)
    Hahaha, bah. Wat nasty.
    Oké, dat hoef ik dus nooit mee te maken. (:

    Mosseljongen schreef:
    Ik vraag me af waarom ik dit moest weten. (cat)
    Hahaha, bah. Wat nasty.
    Oké, dat hoef ik dus nooit mee te maken. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ieuww.


    Food.

    Ivan schreef:
    Hahaha holy fuck. Onze filosofieleraar vertelde dat hij laat ontmaagd was, waar ik overigens best in kan komen.

    Haha, mijn leraar SAS heeft eens heel serieus verteld dat hij ontmaagd is op zijn 18é.


    effort never betrays you

    Gadver O_o wij hadden er één die uitgebreid ging vertellen over zn anus ontsteking ofzo ._.


    its always the same road,it just go's on and on..

    Geweldig _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    O.o
    fijn om te weten(:

    Mijn lerares wild een jongen niet naar de plee laten gaan, omdat een meisje al was gegaan zei ze:
    'Ik weet wel wat jullie dadelijk gaan doen, dan zitten we straks met zwangere meisjes opgescheept!'
    O.o
    En ze vroeg wie er strings droegen o.O
    oké...


    Me so good.