• Ik ga jullie mijn hele dag vertellen:
    M'n ma sleepte me uit bed en om half 10 ofzo waren we op station Zoetermeer, alvorens onze fietsen in een fietsenstalling te slepen. Het was sneller om via Utrecht CS, naar Amsterdam CS te gaan, dus dat hebben we gedaan. Uiteindelijk dus bij Utrecht uitgestapt en de trein naar Amsterdam gepakt. Er was geen plek meer om te zitten, dus stonden we met iets van 10 Brabanders in de trein. Oftewel vanaf Utrecht tot Amsterdam heb ik gestaan. =.= Eenmaal uitgestapt de weg naar buiten gevonden en daarna de weg naar De Dam. Op De Dam stond er een gast met een cape en een bijl en zo'n hakmes naar me te wenken. Ik verschoot echt serieus, dus hij nog harder wenken. Dus ik zo heel hard naar 'm 'EUUUUUHJ' en zwaaien en daarna doorgelopen naar Madame Tussauds. 10 minuten in de rij gestaan en daarna op de foto met Obama. Ik heb nog 3 foto's van mezelf:
    -Gaby met Gordon
    -Gaby met Gerard Joling
    -Gaby met Bob Marley
    Ik en m'n ma hadden ook nog karaoke gedaan en uiteindelijk zijn we natuurlijk weer buiten aangekomen.
    Voor ons was de Bijenkorf, dus wij daar zo naar binnen. Die tassen daar zijn stuk voor stuk ge-wel-dig :9~, maar ik heb daar serieus ongeveer elk kledingstuk afgekraakt. Na wat gegeten te hebben daar, zijn we terug gelopen naar Amsterdam CS en hebben de trein genomen naar Utrecht CS. Op Utrecht CS komen we erachter dat er geen trein is die rechtstreeks naar Zoetermeer ging op dat moment, dus hebben we de trein naar Gouda genomen. De trein die vanuit Gouda ging had iets van een kwartier vertraging, dus zakje chips gehaald bij de kiosk. Uiteindelijk in Zoetermeer aangekomen hebben we de fietsen uit de stalling gehaald. Het is zo'n bewaakte fietsenstalling waar je aan het begin zo'n kaartje aan je fiets krijgt geniet en een kaartje mee met hetzelfde nummer, om te laten zien dat het jouw fiets is enzo. Dus toen we weg wilden zegt die vent dat de nummers niet overheen komen, bij ons allebei niet. Hij ging aan het slot van m'n ma rommelen en zij werd écht boos. Ze stond echt zo klaar om hem een pets, nouja pets, zeg maar een dreun te verkopen. En toen liet die vent ons gauw gaan. Nu ben ik weer thuis. :Y)

    EDIT:
    Ohja en ik zag in Amsterdam ook nog een stonede travestiet en een zwerver met 4 koffers.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 19:43 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Hij had echt zo'n kar, wat ze ook op luchthavens hebben voor koffers en daar had hij iets van 4 koffers op liggen. x'DD

    Straks heeft tie ze gejat ofzo x'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ooh dat, met die piraat met die kettingen?
    Ik weet niet, maar er staan daar overal mensen en je weet niet of het een wassen beeld of een acteur is en het is daar heel donker. Er is dan enge achtergrondmuziek en dan springen er zo mensen naar je toe of blazen in je nek of drukken hun gezicht net niet tegen je kop en zo van die dingen :'D


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    (...)Ik weet niet, maar er staan daar overal mensen en je weet niet of het een wassen beeld of een acteur is en het is daar heel donker. Er is dan enge achtergrondmuziek en dan springen er zo mensen naar je toe of blazen in je nek of drukken hun gezicht net niet tegen je kop en zo van die dingen :'D[/i]

    Zoiets ja, er was bij mij echt een krankzinnig enge piraat die de hele tijd met z'n hoofd naar me toe ging enzo en dan heel mongolisch zei NÒFÒTÒ, NÒFÒTÒ.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Zoiets ja, er was bij mij echt een krankzinnig enge piraat die de hele tijd met z'n hoofd naar me toe ging enzo en dan heel mongolisch zei NÒFÒTÒ, NÒFÒTÒ.
    HAHAHAHA. Dat maakt een mens echt wel bang, een mongool die "No foto!" zegt. (cat)

    Misschien even eng lachen of zo, maar serieus? No foto? XD


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    (...)HAHAHAHA. Dat maakt een mens echt wel bang, een mongool die "No foto!" zegt. (cat)

    Misschien even eng lachen of zo, maar serieus? No foto? XD

    Nee hij was echt eng, met die kettingen rammelen en helemaal om je heen lopen enzo. Ik ging eerst heel hard lachen, maar hij bleef in z'n rol. Ik vond hem echt doodeng.


    *insert philosophical cringe expression here*