Hey, ik wil wel graag een nieuwe vriendin zijn of een aardige vampier, da zou wel cool zijn ^^.
Volledige naam : Maura "Pixie" (Katherine Moon) Glayes
Leeftijd : In het echt (spijtig genoeg): 14 Voor vampier: Bijna 16 (In vampierjaren al bijna een eeuw )
Uiterlijk : Ik heb halflang, bruinblond haar dat bijna 10 centimeter onder mijn brede schouders valt. Ik heb nogal lichte lippen die een zacht U-tje vormen in het midden van mijn bovenlip en bijna altijd zitten te lachen, hoe serieus ik ook probeer te kijken. Ik heb rechte, gebrokenwitte tanden die duidelijk door een buigel zijn rechtgezet. Ik heb gigantische groene ogen met bruin in, waardoor niemand weet welk kleur het echt is. Het verandert ook een beetje naargelang het licht. Mijn gezicht is nogal wit en heb bijna geen puisten ( en als ik eens puistjes heb dan is dat meestal rond mijn neus.) Ik ben klein, ietsje groter dan 1 meter 57. Mijn schoenmaat is denk ik een 35 of zo, maar maak je geen zorgen, ik kan nog steeds springen als de beste . Als voor vormpjes, ik heb er niet zo veel, maar ik ben er nog steeds redelijk trots op (ik vind het beter dan die fakes die alles laten vergroten om aandacht te krijgen, iedereen is mooi zoals ze is). Ik ben dun, té dun eigenlijk, je kan rond mijn pols als je ook maar je pink en je duim aan elkaar linkt, en zelfs dan heb je plaats over. Ik vind het stom, want het is ook 1 van de redenen dat ik niet zo groot kan worden. Mijn gezichtje is een beetje een ronde vorm en mijn buikje is (denk ik) veel te dun (dat zeggen anderen toch). Voor de rest kan ik niet veel zeggen. Ik heb nogal een hele grote piepstem en spreek een beetje nasaal. (Foto op mijn profiel en voor mijn naam als ik dit post, denk ik)
Innerlijk : Ik ben heel aardig, dat zeggen anderen toch, en hyperactief (dat geef ik eerlijk toe ). Ik kan nogal kinderachtig zijn wanneer ik oneerlijk behandeld wordt of niet krijg wat ik wil. Ik kan er niet tegen als mensen boos op me zijn of op iemand anders. Ik probeer zoveel mogelijk te helpen wanneer ik kan en heb graag dat ik eerlijk behandeld wordt. Ik heb nogal veel last van meningsswings, soms wil ik als een kind behandelt worden, zodat ik niet verwacht word om me als een volwassene te gedragen, en soms wil ik als een volwassene behandelt worden, zodat mensen weten dat ik goed voor mezelf kan zorgen en dat ik uit mag gaan. Ik ben veel te enthousiast als het op boeken of films of ook maar iets leuks aankomt. Ik kan echt serieus zijn, maar dan moet je me wel uitwijzen dat je serieus wil zijn, anders maak ik toch maar laffe mopjes. Ik heb niets tegen mensen die anders zijn, maar wel iets tegen mensen die daar wel iets tegen hebben. Ik ben nogal verlegen als het op volwassenen aankomt, maar als ik mensen van mijn leeftijd of ietsje ouder tegenkom, dan loop ik er direct naartoe en begroet ik hun. Ik kan er niet tegen als iemand alleen zit, dus ik probeer met ze te praten en ze in de groep te mengen, om te zien of ze zich daar niet beter voelen. Ik wordt nogal snel verdrietig als iemand me verraadt of me pest. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik begrijp niet hoe ik me in sommige situaties moet gedragen. Ik durf veel, maar soms is hetgene wat ik durf te doen gewoon fout. Ik ben een afschuwelijke flirter en kan er niet echt tegen als iemand zich hetzelfde gedraagt als ik of iets gelijkaardig heeft als ik… Ik wil ik zijn en wil niet dat iemand anders dat is. Ik geloof niet in jezelf inhouden voor anderen of wat dan ook. Maar dat komt ook soms slecht uit. Ik maak van kennissen al gauw vrienden, hoewel sommigen mij gewoon kennen als “het meisje waar ze ooit eens mee gebabbeld hebben”. Ik ben ook nogal een depri meisje als ik alleen ben, ook al zou je dat niet zeggen moest je me zien lopen over straat. Ik wil geen lief en heb er geen nodig, hoe vaak mensen het me ook aanraden. Dat is het zo een beetje denk ik….
hobby's : Muurklimmen, lezen, zingen, gek doen, met vriendinnen babbelen, lachen, muziek luisteren, dromen, DRAMALES!!!…
Likes : Vriendinnen, rood, paars, blauw, boeken, dromen, Robert Pattinson, Twilight, Justin Bieber, Tokio Hotel, films, gekke dingen, dingen die anders zijn, alternative stuff, Engels, mijn school, dramales…
Dislikes : roze, fakes, players, sletten, bedriegers, leugenaars, mensen zonder respect voor mensen die “anders zijn”, pestkoppen, tranen, techno, electro en al die gecomputereerde crapmuziek…
Vijand : Alle sletten en players en respectlozen van de wereld.
Status : Single, always been, always will.
Extra's: Ik kan mijn vingers naar achter buigen in een perfecte 90° hoek en nog zo’n rare trucjes met mijn armen. Ik vind dat ik redelijk goed kan zingen… Ik kan mijn tong 2 keer omdraaien en heb de grootste lach die je waarschijnlijk ooit zult zien
WOW! Da was veel typen! Ik denk dat ik typarm ga hebbe, lol
Dreams are the first step to reality.