• Hoi,

    Had weer eens wat inspiratie, ik weet het proloogje is niet zo fantastisch goed, maar ik garandeer dat het verhaal goed wordt.
    Vinden jullie het plaatje iets?
    En willen jullie eens een kijkje nemen?
    Neem zeker een abo :) het word een fantastisch verhaal
    klik voor het verhaal

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 19:23 ]

    JumbieBill schreef:
    toffe foto:)
    ik heb het normaal nie op justin bieber maar ik heb zo'n gevoel dat ik deze story wel ga lezen

    Dank je :)(K)(H)(flower)

    Ziet er leuk uit maar ik merk meteen op dat ze vooral veel praten (logisch) en daardoor onstaan er veel korte zinnen.
    beschrijf wat meer van de omgeving, de mensen, hun gevoelens en wat ze over bepaalde dingen denken etc. ;)

    Verder lijkt het me wel een leuk verhaal enzo (krul)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me wel leuk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    x7UP schreef:
    Ziet er leuk uit maar ik merk meteen op dat ze vooral veel praten (logisch) en daardoor onstaan er veel korte zinnen.
    beschrijf wat meer van de omgeving, de mensen, hun gevoelens en wat ze over bepaalde dingen denken etc. ;)

    Verder lijkt het me wel een leuk verhaal enzo (krul)

    Bedankt voor je tips ik ga ze zeker gebruiken :)

    x7UP schreef:
    Ziet er leuk uit maar ik merk meteen op dat ze vooral veel praten (logisch) en daardoor onstaan er veel korte zinnen.
    beschrijf wat meer van de omgeving, de mensen, hun gevoelens en wat ze over bepaalde dingen denken etc. ;)

    Verder lijkt het me wel een leuk verhaal enzo (krul)

    Heb rekening gehouden met je raad je kan het zien :P

    het is al ebter maar i zal nog even voorbeeldje geven met hoe ik het bedoelde, jouw stukje:
    "Oh ja, vergeet niet dat meisjes afkicken op perverten.", riep ik hem weer na.
    We lachten allemaal.
    "Jij met je opmerkingen altijd.", lachte James.
    "Wat? Vind je ze niet fijn?"
    "Jawel, natuurlijk."
    "He Destiny!", werd er geroepen.
    Ik draaide me om en keek recht in het bleke gezicht van Billy.
    "Heb je ze bij je?"
    Hij knikte en overhandigde me een zakje.
    "Thanks, Billy. Ik ben nu wel even bezig.", grijnsde ik en wendde me weer naar James.


    Hoe ik het zou doen (zeg niet dat het beter is maar ik dénk dat het zo beter is)
    "Oh ja, vergeet niet dat meisjes afkicken op perverten.", riep ik hem weer na en we moesten er nog allemaal om lachen. ,,jij met je opmerkingen altijd.'' zei james tegen me, nog steeds lachend. Ik keek hem aan en antwoordde met een onschuldig gezicht: ,,Wat? Vind je ze niet fijn dan?'' waarop hij meteen antwoordde: ,,jawel, natuurlijk.'' maar ons gesprek werd onderbroken doordat iemand mijn naam riep. Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van Billy, hij leek nogal bleek. ,,Heb je ze bij je?'' vroeg ik hem, hij knikte als antwoord en overhandigde me een zakje. "Thanks, Billy. Ik ben nu wel even bezig.", grijnsde ik en wendde me weer naar James.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    het is al ebter maar i zal nog even voorbeeldje geven met hoe ik het bedoelde, jouw stukje:
    "Oh ja, vergeet niet dat meisjes afkicken op perverten.", riep ik hem weer na.
    We lachten allemaal.
    "Jij met je opmerkingen altijd.", lachte James.
    "Wat? Vind je ze niet fijn?"
    "Jawel, natuurlijk."
    "He Destiny!", werd er geroepen.
    Ik draaide me om en keek recht in het bleke gezicht van Billy.
    "Heb je ze bij je?"
    Hij knikte en overhandigde me een zakje.
    "Thanks, Billy. Ik ben nu wel even bezig.", grijnsde ik en wendde me weer naar James.


    Hoe ik het zou doen (zeg niet dat het beter is maar ik dénk dat het zo beter is)
    "Oh ja, vergeet niet dat meisjes afkicken op perverten.", riep ik hem weer na en we moesten er nog allemaal om lachen. ,,jij met je opmerkingen altijd.'' zei james tegen me, nog steeds lachend. Ik keek hem aan en antwoordde met een onschuldig gezicht: ,,Wat? Vind je ze niet fijn dan?'' waarop hij meteen antwoordde: ,,jawel, natuurlijk.'' maar ons gesprek werd onderbroken doordat iemand mijn naam riep. Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van Billy, hij leek nogal bleek. ,,Heb je ze bij je?'' vroeg ik hem, hij knikte als antwoord en overhandigde me een zakje. "Thanks, Billy. Ik ben nu wel even bezig.", grijnsde ik en wendde me weer naar James.


    Mmm je bijvulling van wat ze percies doen zijn goed maar je gesprekken zou ik op een aparte lijn zetten wat het is irritant om te lezen en dat heb ik van mijn leerkracht nederlands xD

    hahahha, vind je dat echt? :P
    Ik vind het jusit fijner (mijn mening) (:

    Anders heb je steeds zo
    ,,tekstje''
    ,,tekstje''
    ,,nog meer tekst''
    lange regel waar allemaal uitgelegd staat wat ze doen end at staat slordig.

    (Vind ik dan) maar ik ben gewoon een apart geval xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    hahahha, vind je dat echt? :P
    Ik vind het jusit fijner (mijn mening) (:

    Anders heb je steeds zo
    ,,tekstje''
    ,,tekstje''
    ,,nog meer tekst''
    lange regel waar allemaal uitgelegd staat wat ze doen end at staat slordig.

    (Vind ik dan) maar ik ben gewoon een apart geval xD

    :P
    mjah ieder zijn ding

    Ergens heb ej trouwens wel eens een punt.. Soms zijn er verhaken en dan staat er dit:

    ,,Hoi Piet'' ,,Hé henk.'' ,,Alles goed?''

    En als dat lang doorgaat snap ik nooit meer wie wat zegt, hahaha x']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ergens heb ej trouwens wel eens een punt.. Soms zijn er verhaken en dan staat er dit:

    ,,Hoi Piet'' ,,Hé henk.'' ,,Alles goed?''

    En als dat lang doorgaat snap ik nooit meer wie wat zegt, hahaha x']

    ;P
    dat is dus om zulke dingen te vermijden ik deed dat vroeger ook maar dan vergat ik perongeluk een aanhalings teken en tja dat is niet zo handig

    haha, idd :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    haha, idd :'D

    Moest ik nou eens meer abbos hebben dat zo geniaal zijn xD

    JumbieBill schreef:
    toffe foto:)
    ik heb het normaal nie op justin bieber maar ik heb zo'n gevoel dat ik deze story wel ga lezen

    dankje

    Tanzdiktator schreef:
    Ik las Justin Bieber en toen klikte ik weg :$