• Ik denk dat ik ehm, verliefd ben op een meisjes zeg maar, maar ik weet helemaal niet of zij wel op meisjes valt ofzo, en ik heb geen idee hoe ik dat te weten moet komen, en of ze mij wel leuk vind...
    Hulp??

    xxx


    I'm in love with you and all your little things

    Ik ben ook verliefd op een meisje geweest /doet er niet toe, maar wat ik zeggen wil is; probeer er subtiel achter te komen, door met hints achter te laten waardoor ze wel een reactie móet geven (:
    Beetje uitlokken of zij het ook is laatmaarzeggen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hmm, dat is een moeilijke.. Meestal kan je aan haar gedrag zien of ze meer gericht naar jongens is of naar meisjes. Als ze veel over jongens praat en amper of meisjes, dan denk ik dat ze hetero is. Ik weet het eigenlijk ook niet..;o


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Hmm, dat is een moeilijke.. Meestal kan je aan haar gedrag zien of ze meer gericht naar jongens is of naar meisjes. Als ze veel over jongens praat en amper of meisjes, dan denk ik dat ze hetero is. Ik weet het eigenlijk ook niet..;o


    Haha, nou in ieder geval dankje


    I'm in love with you and all your little things

    Ik ben ook verliefd op een meisje (lol zie andere topic), maar daarvan weet ik zeker dat het niks word.
    Vorig jaar, heb ik een tijdje vekering met een meisje gehad, die aan mij vroeg wat ik van haar vond, en tóen dacht ik pas over haar na in zo'n manier zegmaar. Dus gewoon vertellen. Niet geschoten is altijd mis.

    ik ben ook al eens verliefd gewordn op een meisj, en zei viel ook op meisjs, maar ik wist dat ik haar type niet was (A) zij heeft er nooit iets van geweten en we zijn ng steeds enorm goed bevriend (flower)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk dat je er subtiel achter moet komen, of het voorzichtig moet vragen.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Okee,
    nouja ik heb het gewoon rechtui verteld.
    Reactie op gekregen.
    En helaas.
    Maar goed,
    alleemaal bedankt kinders <3


    I'm in love with you and all your little things

    Oei, dat is moeilijk...
    Zoals al eerder is gezegd, subtiele hints geven ofzo?
    Haar vaker aanraken, en als ze dan haar hand weg trekt dan weer je dat ze hetro is...
    Maar als ze jou ook meer gaat aanraken, dan kan het zijn dat ze jou ook leuk vind.

    Ik spreek niet uit ervaring, dus het spijt me als het mislukt :(
    Maar alsnog, succes met je liefde (Y)


    Life is what you make it