• oke de laatste tyd gaat het steeds minder met me.misschien hebben sommigen myn vorige topics gelezen en weten dat dan ook. Ik ben de laatste tijd steeds depressiever en het leven zie ik nu echt niet meer zitten in myn hoofd spoken echt allemaal van die gedachten van zelfmoord die ik maar niet kwytraak. ik voel me alleen en zinloos.ik denk dat alle mensen me maar een last vinden weetje maar dat ze het gewoon niet durven te zeggen.en dat gevoel word de laatste tyd steeds erger.
    ik wil het niet tegen myn ouders segge ik heb algenoeg problemen met ze en al helemaal niet tegen myn mentor of een vetrouwenspersoon want ik vertrouw mensen niet zo heel snel. en al helemaal niet als ik ze niet goed ken...


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik heb ook ni echt veel vriende
    mijn famillie moet niks van mij hebbe omda ik anders ben en ik naar tokio hotel luister,maar da kan mij niks schele,
    ik wor ook ni geaccepteerd in mijn klas en werd elke dag lastig gevalle door haters
    en het ergste van al...tege mij zeide ze nog; snij nu is eindelijk u polse over,pleeg zelf moord..zolang ge maar dood bent..
    maar wete,er zijn echt wel meer mense die van u houde als ge denkt ze,en ge moet gewoon blijve door gaan hoe moeilijk da ook is ;]


    :'( weetje wat myn neef zei ''vieze kut emo snij jezelf dood alsk maar van je af ben ! ik sgaam me dood dak famillie vasn je ben'' dat doet gwoon pyn...
    en das nu al 1 jaar terug en nog steeds denk ik eraan...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dude ik zet nu al door voor quizlet maar daar sal ik binnenkort waarsgynlyk ook niet meer op zijn.. :'( myn ouders willen me het verbieden als ik dan ook maar 1 SO of proefwerk verkloot :'( en dat gaat seker gebeure..

    owh nee, echt kut! ik...oke, dees is geen goede invloed, maar ga dan stiekem op de pc, en als ze er thuis een wachtwoord op hebbe ofzo, ga dan naar de bib! en dan kan je nog steeds op quizlet :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    omg Nicol O.o
    iédereen kent jou, && je bnt gwn Coowl Ö

    #pakt pan klaar voor als er iemand aan Nicol raakt#

    x


    PoisonTrash on camera

    omg Nicol O.o
    iédereen kent jou, && je bnt gwn Coowl Ö

    #pakt pan klaar voor als er iemand aan Nicol raakt#

    x


    Lize dude.. jullie kennen me hier maar wie zegt dat ik niet heel anders ben in het egt.. misschien ben ik wel de grootste trut die je ooit gezien hebt :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    owh nee, echt kut! ik...oke, dees is geen goede invloed, maar ga dan stiekem op de pc, en als ze er thuis een wachtwoord op hebbe ofzo, ga dan naar de bib! en dan kan je nog steeds op quizlet :)
    stiekem sal niet lukken er is altyd wel iemand thuis.. of het myn verklikkende broer is of myn moeder... en de bieb.. ja oke ik zou daar wel heenkunnen maar ik ben daar al vaker uitgetrapt dus... denk nie dak welkom ben


    We can only learn to love by loving.

    (...)stiekem sal niet lukken er is altyd wel iemand thuis.. of het myn verklikkende broer is of myn moeder... en de bieb.. ja oke ik zou daar wel heenkunnen maar ik ben daar al vaker uitgetrapt dus... denk nie dak welkom ben

    owh cut...sorry meid, ik heb zo ook geen goede raad meer, alleen...doorzette! echt waar, je mag geen zelfmoord plege! je lijkt me echt een toffe, en ik ken je eens nog niet persoonlijk! echt waar, het zou een toffe meid minder op de wereld zijn! en da mag echt nei ! nie doen dus!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    owh cut...sorry meid, ik heb zo ook geen goede raad meer, alleen...doorzette! echt waar, je mag geen zelfmoord plege! je lijkt me echt een toffe, en ik ken je eens nog niet persoonlijk! echt waar, het zou een toffe meid minder op de wereld zijn! en da mag echt nei ! nie doen dus!


    als k selfmoord zou plegen zouden alleen jullie me hier missen op quizlet... de rest van de wereld zou het nix doen helemaal nix.. ik wed dat myn ouders geen traan zouden laten net als de rest van myn dorp...


    We can only learn to love by loving.

    Aww, geen zorgen ... ik had dat ook een tijdje, en nu zijn in ieder geval de zelfmoordgedachte weg ... miss is het gwn ff de pubertijd fzoo ... maar als er iets is zet maar nog ene topic ehh!
    En zouden ze niet weggaan, miss toch met iemand praten ? Een vriendin fzoo ? Ik heb het uiteindelijk tegen mijn moeder gezegt en sinds dien is het al beter ..


    What's wrong whit loving someone?

    (...)

    Lize dude.. jullie kennen me hier maar wie zegt dat ik niet heel anders ben in het egt.. misschien ben ik wel de grootste trut die je ooit gezien hebt :'(


    terut jij bent geen trut Ö
    ge zijt alleen mijne terut xD
    maar da is goe bedoelt x3
    als ze u een trut noeme zegde maar da ge geen trut maar een terut zijt x3


    PoisonTrash on camera

    Ik heb precies hetzelfde, dat is ook de reden dat ik zoveel hier zit, ik heb maar 2 vrienden in de "echte wereld" en voor de rest alleen hier.
    Nou gaat mijn vader er ook over denken om mij niet meer op Quizlet te laten, maar als dat gebeurt denk ik niet dat ik het nog vol hou.


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Ik zou toch met je mentor ofzo gaan praten. Al vertrouw je diegene niet. Waarom vertrouw je diegenen niet? Vraag je dat eens af.
    Denk eens na over positieve dingen vrienden die je bijv. heb, je familie huisdier etc.
    Ik weet niet wat je problemen zijn, maar je moet gewoon iemand in vertrouwen nemen.

    Weet je zeker dat je dat echt wil ?
    Je hebt nog een heel leven voor je , en jij wil dat zomaar opgeven ? Waarom doe je niet iets leuks met mensen die je kent ?

    Ik heb precies hetzelfde, dat is ook de reden dat ik zoveel hier zit, ik heb maar 2 vrienden in de "echte wereld" en voor de rest alleen hier.
    Nou gaat mijn vader er ook over denken om mij niet meer op Quizlet te laten, maar als dat gebeurt denk ik niet dat ik het nog vol hou.


    de ''echte wereld'' is gewoon een soort van mega kut :X en deze wereld is veel leuker... en idd alsk nie meer op quizlet kan dan duurt het ook niet lang meer met my hoor..


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou toch met je mentor ofzo gaan praten. Al vertrouw je diegene niet. Waarom vertrouw je diegenen niet? Vraag je dat eens af.
    Denk eens na over positieve dingen vrienden die je bijv. heb, je familie huisdier etc.
    Ik weet niet wat je problemen zijn, maar je moet gewoon iemand in vertrouwen nemen.


    ik wil niet met der praten.. ze is vrselyk kreng .. en ze gaat dan zeker met myn ouders praten en stuf...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik wil niet met der praten.. ze is vrselyk kreng .. en ze gaat dan zeker met myn ouders praten en stuf...
    Wil je het oplossen of wil je het gewoon kwijt? Als je het wilt oplossen is het goed als ze het met je ouders bespreekt. Als je het kwijt wil kan je altijd nog met iemanfd anders praten. Dat kan iemand van Q zijn, maar ook iemand in RL