• Hi there, Ik zoek rollen voor mijn Draco Malfoy story: Klik.
    Moon (Het hoofdpersonage) is ingedeeld bij Slytherin, Maar dat houd haar zeker niet tegen om om te gaan met de andere afdelingen, Want ze zou toch altijd het buitenbeentje van Slytherin blijven.
    Moon is 16 jaar oud.
    Ik zoek deze rollen:
    Beste Vriendin Moon.
    Mensen uit het groepje van Draco.
    Voor de rest mag je zelf iets verzinnen, Ik verwerk ideeën graag in het verhaal (:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter: (Graag veel informatie als het lukt)
    Afdeling:
    Crush:
    Staf:
    Hobby's:
    Bloedstatus:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:33 ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Gasoline schreef:
    Gefeliciteerd, je hebt de rol (:

    Ontzettend bedankt voor de rol (:


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Gasoline schreef:
    (...)
    Als het lukt graag, Hoofdstuk 1.1 is er trouwens, je moet wel van tevoren even hoofdstuk 1.0 lezen want daarin wordt Moon goed beschreven.
    En ik heb je nu even bij het groepje van Draco ingedeeld, Maar later was ik van plan je een van Moon haar vriendinnen te maken, En voor de rest ga ik niet spoileren xD.


    Karakter: Lily is een aardig meisje tegen haar vriendinnen. Ze is niet altijd even vrolijk, maar ze is wel trouw aan haar vrienden. Ze houd niet echt van feesten en lachen. En dat accepteren haar vrienden (denk ik.) Aan de andere kant kan ze heel bot doen tegen haar vijand. Ze is niet bang om pijn te doen of te doden. Maar soms heeft ze een hart van boter.

    Hobby's: (Musiceren en dansen.) Dieren. Zwerkbal., ze is wachter of zoeker.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt