daar ga ik vanavond heen. en ik heb er zn zin in en ik vroeg me af wie er ook heen gaat of hem al heeft gezien?
we all deserve to die
Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat
1988 schreef: Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een held op sokken als het om horror gaat
walking get's too boring, when you learn how to fly..
Ik wil hem zien. Maar de bioscoop laat me waarschijnlijk niet binnen omdat ik pas 15 jaar ben(cat)
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Language schreef: Ik wil hem zien. Maar de bioscoop laat me waarschijnlijk niet binnen omdat ik pas 15 jaar ben(cat)
(Be)lieve in (you)rself
Ik wil er wel heen, maar ik weet niet of ik ga
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
1988 schreef: Ik heb hem niet gezien en ga hem ook niet zien. Ik ben een help op sokken als het om horror gaat
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Ik ga volgende week met een vriendin en een vriend. Lijkt me wel fucking awesome in 3D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Dude, na Saw III was ik het al zat. Die hele serie is zo uitgekauwd.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Ik heb nog géén enkele saw film gezien en ik ben dat ook niet van plan :') Al ga ik vanavond wel naar de cinema. Maar we kunnen niet kiezen welke film, hah
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Hope goes lost but never dies.
Omfg, 3D?
No growth of the heart is ever a waste
ga het dus echt wel kijken.
en ik heb wéér mijn neus gebroken...
Fighting for peace is like fucking for virginity.