• Ik ben bijna jarig ,(13 janu!!!) en al helemaal hypper x')
    nou wil ik graag wat doen gewoon bij mij thuis met een aantal vriendinnen op een zaterdag (wss)
    Weten jullie nog wat leuks om te doen ?

    (Oh btw ik word 17 x'D dingen als verstoppertje worden um niet helaas :()

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    sorry, ik ben ook slecht in die dingen


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Filmmarathon, verzorgingsnamiddagje en daarna uitgaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo'n make-up tester dag, dat is vet nice.


    *insert philosophical cringe expression here*

    He ik en ook jarig op 13 januari !!! ^^


    But love's a malady without cure

    Trivial Pursuit? Da's heel amusant hoor (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Héj
    bedankt voor de reacties allemaal x') vind het al leuk dat er naar het topic wordt gekeken.

    Er zitten wel leuke dingen bij x') maar helaas mag het ook niet te lang duren want ik heb de week er op een tentame week en weekenden zijn crusiaal.

    Maar blijf ideeën posten =D =P ik vind rare ook leuk. ( :O ik ben een raar persoon)
    -
    @royalblood: xD al vast gefeliciteerd voor over 7 dagen


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Hehe thx ^^ Jij ook al gefeliciteerd by the way!

    Hmm, ik weet zelf ook niet wat ik zal doen maar ik zal het moeten verzetten aangezien mijn verjaardag midden in de examens valt van m'n vriendinnen =S

    Ik weet niet als je dit een goed idee vindt maar misschien kan je bv wat ik met m'n vriendinnen heb gedaan op oudejaarsavond is het spel 'I've never ...' spelen.


    But love's a malady without cure

    Ik ben voor m'n 17e verjaardag eerst met al m'n vriendinnen uit eten geweest en daarna doorgefeest tot er écht geen club/disco/café meer open was. Maar als je tentamenweek hebt, is dat niet zo handig... kan je het niet beter een andere x vieren?


    It's time to be happy again.

    Duh uitgaan! Het is op een zaterdag, wat moet je anders doen met al je vriendinnen bij je dan :'D


    -

    !@Nightingale: Ja , eigenlijk vind ik dat ergens ook wel leuk ( ik ga niet veel uit dus dat word eens tijd)
    Maar het probleem is dat mijn vriendinnen ook niet uit gaan. Dus dacht ik ik ga uit na mijn tentames ook ten ere daarvan met iemand die wel wil x')
    Ja een heel verhaal - Maar ik verveel me ook nu x'D


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    een vrij gek en hilaris spel: je zoekt poetische liedjs, en beeld alles letterlijk uit wat gezongen word... heb ik ooit eens op let me sign van r-patz gedaan en tis ng steeds grappig xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oh dat klinkt ook wel leuk ja xD
    x') nog andere vage spelletjes? leuke idieën mensen?
    mH.. nee het is te laat x')
    ik ga slapen :O morgen helaas weer op voor school .


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)