• Ja ik weet dat sommige van jullie mij ook niet mogen maar ik had over die bezorgers x'd
    '4 Januari komen wij uw PC leveren' zeiden ze echt al weken van te voren. Nou 4 Januari kwam Sarita ook naar Tilburg en die moest ik dus an het Station af halen. Ikke helenmaal wachten enzo totdat hun komen leveren, dus ik kon niet douchen of aankleden enzo want in de douche en op mijn kamer hoor je de bel niet. Op het laatste moment had ik echt zo van 'Stikt er in!' Ik ga douchen, dus ik allenmaal haasten door die gasten. En kei snel naar t Station fietsen. Belden ze gister avon -5Januari- 'Ja sorry er was zo veel vraag naar dat product dat we het over een week komen leveren'
    Fijn (cat) Dus ik zo heel rustig -Like ik hield me in-: 'Zouden jullie dat de volgende keer dan van te voren kunnen bellen, ik kwam bijna te laat voor mijn afspraak.'
    Die gast meteen heel boos: 'Dan had u maar geen afspraak moeten plannen! U wist dat we zouden komen!'
    Dus ik zo: 'Nou jullie zoudden leveren tussen 8 en 1! Ik ben expres om 8 uur mijn bed uit gekomen, maar ik kon niet douchen ofzo omdat ik dan de bel neit hoorde, en ik moest om 5 voor 1 vertrekken! Die laatste 5 minuten zouden jullie waarschijnlijk toch al geweest zijn!'
    Die gast meteen zijn bek weer open trekken: 'En wat nou als wij aan de deur stonden om 4 voor 1?!'
    Dus ik helenmaal boos: 'Ik zou maar dimmen of ik haal je baas er bij!'
    Hangt die eikel op! Dus ik naar mn moeder toe en het verhaal vertelt, die heeft terug gebelt en die gat krijgt op zn flikker!

    Wie is er nog meer zo dol op van die "vriendelijke" mensen? (cat)

    ugh, stommeriken xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Zo iets heb ik ook meegemaakt met een abonnement van m'n telefoon vroeger. Hele ruzie aan de telefoon.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    lol, die reactie van jou. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Je had zijn naam/nummer whatever moeten vragen en echt zijn baas er bij moeten halen. Dat is echt niet de manier waarop handelaars hun klanten horen te behandelen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ah ohja dat vertelde je. Dat zuigt...
    Jonge, ik hou van onbeleefde mensen -harde kuch-


    "Ignite, my love. Ignite."

    whaha,.... bij t woord baas worde ze al stil xD


    Only those who listen can hear

    Wow, die gast kent geen manieren? Had serieus zijn baas opgebeld, had hij een preek gekregen en had jij kunnen lachen. (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Wow, die gast kent geen manieren? Had serieus zijn baas opgebeld, had hij een preek gekregen en had jij kunnen lachen. (krul)

    Dat heeft mammie voor mij gedaan, en nu krijgt ie op zn flikker 8D

    Hmm. Het is wel een gat in hun systeem dat hun product ineens op is. Zoiets tellen ze toch uit? (krul)
    arme jij (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Arme Sev. Volgende keer,als je hem ziet moet je hem op z'n bek rammen.(krul)

    Goh, wat een leuke medewerker. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Straks is dat ventje zo pissed off,dat je het helemaal niet meer krijgtxD
    Ookal heb jij gelijk:P