• [RPG] Zweinstein ~ The next generation 1



    Hallo,
    Ik wil dus een meespeelverhaal beginnen over de kinderen van Harry Potter. Maar het gaat wel iets anders zijn dan de normale RPG’s. Het begint als een RPG dus gewoon in dit topic maar ik ga alles in een story schrijven. Jullie namen komen er natuurlijk bij!

    Jullie schrijven allemaal in Hij/zij-vorm en ik verleden tijd James liep het lokaal binnen. zo dus. Jullie mogen meerdere rollen nemen maar zorg er wel voor dat je dan genoeg online bent om verder te schrijven.

    De rollen en hun beschrijvingen zet ik in het eerste hoofdstuk van de story, met jullie namen. Zodat jullie misschien ook kunnen overleggen ofzo.

    Hou het verhaal normaal. Ga ze niet opeens elkaar laten uitmoorden enzo want dat doen ze niet.
    Even voor de duidelijkheid de stambomen zodat jullie weten wie er allemaal is. Klik op de naam die je wilt voor een beetje meer uitleg. RESPECTEER DE UITLEG DIE ER STAAT! Ik wil verder gaan op het verhaal van JK Rowling dus verander het niet!
    Stamboom Potter
    Stamboom Wemel
    Stamboom Malfidus
    James, Albus, Rose en Scorpius zitten in het 7de jaar
    Lily en hugo zitten in het 6de jaar
    in welke jaren de rest zit vind je normaal op wikipedia (linken hierboven)

    Voor de rest, hier is de link naar de story waar het verhaal inkomt, ik hoop dat jullie je nu massaal gaan inschrijven voor dit verhaal!
    Het verhaal begint als ik genoeg rollen heb.. ik zal het eerste stukje wel schrijven

    Rollen waar een naam achter staat is bezet.
    Lily Loena Potter (15): Amused
    James Sirius Potter (18): Amused
    Albus Severus Potter (17): Elements

    Victoire Wemel (24): afgestudeerd, gaat dus niet
    Domenique Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 21): afgestudeerd, gaat dus niet
    Louis Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 19): afgestudeerd, gaat dus niet

    Molly Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 22): afgestudeerd, gaat dus niet
    Lucy Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 20): afgestudeerd, gaat dus niet

    Fred Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 17):
    Roxanne Wemel (leeftijd onbekend, ik zeg 15): Wbitch

    Roos Wemel (17): Quarterback
    Hugo Wemel (15): unrealistic

    Scorpius Hyperion Malfidus (17): Jipster

    Ted Lupos (25): afgestudeerd, gaat dus niet

    Riven Renaldson (16): Elements
    Wraith Kingston (17): HolyDiver
    June May April Longbottem (16): xSnoepjex
    Daphne Harriette Dursley (15): Phone
    Abigail: x7UP


    andere rollen mag natuurlijk ook!

    Naam
    achternaam
    leeftijd
    jaar
    afdeling
    toverstok
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!)
    karakter
    ouders
    extra


    edit: ik heb de leeftijden erbij gezet, het verhaal speelt zich af in 2023 dus ze zijn al oud!
    de afgestudeerd-gaat-dus-niet-rollen kunnen wel gebruikt worden in brieven of vakanties!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 16:48 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Alle rollen die ik had opgegeven zijn ingevuld, dankjulliewel!
    er mogen natuurlijk altijd nog extra rollen worden verzonnen.
    we beginnen maandag omdat ik nu echt geen tijd heb sorry
    ik ga zo snel mogelijk hoofdstuk 1 met de personages online proberen te zetten
    ik zal jullie dan allemaal nog een gb sturen met de link, kunnen jullie dan een abo nemen?
    dankje!

    Edit: oeps fred wemel is nog niet ingevuld maar dat komt nog wel..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 2:25 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Naam: Daphne Harriette
    achternaam: Dursley
    leeftijd: 15
    jaar: de vijfde klas
    afdeling: Ravenklauw
    toverstok: 21 centimeter, kastanjehout met een kern van een haar uit de staart van een eenhoorn.
    uiterlijk (+foto of tekening, geen modellen, niet iedereen is perfect!):
    Daphne
    karakter: Daphne is heel spontaan en kletst graag met mensen. Ze wist niks van de tovenaarswereld af tot ze een brief van zweinstein kreeg. Haar vader is Dirk Dursley en hij wist wel van de tovenaarswereld af door zijn neefje, Harry potter. Daphne is ook nog eens een heel slim iemand, iets wat ze vast niet van haar vader heeft. Als ze verdrietig is eet ze vaak heel veel, ook zo'n trekje van haar vader. Ze is erg goed in Zwerkbal en ze is de wachter van Ravenklauw. Haar lievelingsvak is Gedaanteverwisselingen, waar ze goed in is.
    ouders: Dirk/Dudley Dursley en Alice Dursley
    extra: Ze is dus een achternichtje van Lily, Albus en James. Haar tweede naam, Harriette is afgeleid van Harry.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 12:30 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    Naam: Daphne Harriette
    achternaam: Dursley

    Je staat er bij, maar je link gaat naar een ander topic, wil je de link aanpassen?

    edit: ik zie nu vanboven dat er een foto staan van Victoria Justice, zou je iemand willen nemen die niet beroemd is?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 0:57 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    -

    Huh net stond er iets van dat ik een link moest geven van het nieuwe topic, maar eer is nog lang geen nieuw topic.
    waarschijnlijk open ik maandag na school een nieuw topic en dan stuur ik iedereen die meedoet een pb of gb met de link naar de story en het topic
    vandaag zet ik hoofdstuk 1 online zodat iedereen al eens naar de personages kan kijken.

    ik las ook dat je een rol wou invullen, zou je fred wemel willen doen of iemand uit niet griffoendor willen doen? want we hebben 6 mensen in griffoendor, 2 in ravenklauw, 2 in zwadderich en 0 in huffelpuf :)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:03 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dacht even dat dit andere topci was, ahha xD Sorry.
    (Stoooom ^^)

    Er is tbw al een RPG die over dit agat :O
    Daarom was ik in de war :P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Dacht even dat dit andere topci was, ahha xD Sorry.
    (Stoooom ^^)

    Er is tbw al een RPG die over dit agat :O
    Daarom was ik in de war :P

    ja dat weet ik, maar je mag nog altijd een rol invullen als je dat wil.
    Ik speel ook mee als James en Scorpius in het topic van Elements, Hogwarts in the future.
    maar ik wou al lang een verhaal schrijven over de kinderen maar ik heb nooit genoeg ideeen en ik snapte niet wat rpg's waren, en nu dus wel. en Elements vond het niet erg dat ik ook eentje opende :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aha :'D achja, ik wil best joinen met zelf gemaakt meisje :P
    heb je nog voorkeuren? Zus van iemand ofzo? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Aha :'D achja, ik wil best joinen met zelf gemaakt meisje :P
    heb je nog voorkeuren? Zus van iemand ofzo? (:

    ik las dat je een rol wou invullen, zou je fred wemel willen doen of iemand uit niet griffoendor willen doen? want we hebben 6 mensen in griffoendor, 2 in ravenklauw, 2 in zwadderich en 0 in huffelpuf
    Ik ga direct hoofdtstuk 1 online zetten, misschien kan je dat beter eerst even lezen en dan pas een rol invullen, dan weet je al iets meer :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben echt heel slecht in jongens, sorr,y maar dan worden ze heel verwijfd :P
    Ik zal even het stuk lezen en dan aanmaken (:
    Ik zal wel iemand uit ravenklauw maken.
    (heb wat tegen huffelpuf :'$)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ik ben echt heel slecht in jongens, sorr,y maar dan worden ze heel verwijfd :P
    Ik zal even het stuk lezen en dan aanmaken (:
    Ik zal wel iemand uit ravenklauw maken.
    (heb wat tegen huffelpuf :'$)

    Oke, dankje! ik ga nu snel het hoofdstuk online zetten.

    Hier is de link naar de rolverdeling!
    klik!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zal w8en op het hoofdstuk 8D
    (is het erg dat mijn personage niet uit de film is?
    Ik ken alleen de hoofdpersonen zeg maar en niet de
    rest enzo ^o))


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ik zal w8en op het hoofdstuk 8D
    (is het erg dat mijn personage niet uit de film is?
    Ik ken alleen de hoofdpersonen zeg maar en niet de
    rest enzo ^o))


    het hoofdstuk is er, nee dat maakt helemaal niet uit, we zijn toch 25 jaar verder ofzoo :) alle personages van toen zijn nu al volwassen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ooh, tis alleen rolverdeling x]
    Haha. Naja, nog iets dat je wilt?
    Familie van iemand? Apart persoon voor
    spanning in het verhaal ofzo? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.