• Ik heb al, zeker een maand niets meer op papier gezet, hooguit 2 zinnen. En echt, dat is abnormaal voor mij en mijn hoofd gaat zo ontploffen ofzoiets, als ik niets doe.
    Is er iemand die me kan helpen? Ik hoef geen inspiratie ofzoiets.


    Your make-up is terrible

    Ja dat heb ik ook, maar puur vanwege school. Ik kan het nog wel opbrengen om aan de RPG's mee te doen, maar de lange stukken schrijven in mijn verhalen.. pff.. daarvoor heb ik een betere gemoedsrust nodig.
    Ik zou gewoon wachten tot de tijd en zin vanzelf weer boven water komt drijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga een keer in een mooie omgeving wandelen ofzo? Dan laat je je gedachten op de vrije loop en schiet er wel iets te binnen (: Of lees je story helemaal opnieuw, en dan doen alsof je het zelf niet hebt geschreven. Vraag je af hoe je zou willen dat het verder gaat.
    (krul)

    -EDIT oh sorry, dit is voor inspiratie, maar dat zoek je niet-

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:34 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Ga een keer in een mooie omgeving wandelen ofzo? Dan laat je je gedachten op de vrije loop en schiet er wel iets te binnen (: Of lees je story helemaal opnieuw, en dan doen alsof je het zelf niet hebt geschreven. Vraag je af hoe je zou willen dat het verder gaat.
    (krul)

    -EDIT oh sorry, dit is voor inspiratie, maar dat zoek je niet-


    Die laatste kan toch wel werken hoor, die van je verhaal opnieuw lezen.
    Ik ken iemand die deed dat ook en heeft nu zelfs het idee voor en vervolg :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Muziek helpt altijd. ^.^

    Geef je mening. Doesn't matter waarover. Over een filmpje op youtube dat echt bijzonder stom/geniaal is, over een artikel in een tijdschrift, over iemands uiterlijk, over een smiley, over jezelf, over het feit dat je niets meer in je writersblock hebt geschreven sinds.., over weetikveel wat. Geef je mening. - zoiets? (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ga trailermuziek luisteren, dat helpt bij mij altijd heel erg.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik schrijf dingen wat ik meemaak maar natuurlijk verander ik er wat aa. Bijvoorbeeld dat mijn broer heeft een tv gestolen ofzo en hij als taakstraf het sowieso moet terug geven en in de winkel moet werken fzo. Dat is gebeurd (ja, niet echt. Het is een voorbeeld ) Dan maak je wat erwat andrs van..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Enmity schreef:
    Ga trailermuziek luisteren, dat helpt bij mij altijd heel erg.


    I live for the applause, you will die for it.