• Nee, grapje. Ik ga naar Hotel Hawaii in Turkije naar mijn examens in mei. Serieus ik kan niet wachten. Klaar met school (als alles goed gaat) en lekker naar Turkije. Shoppen, bruin worden, eten, jongens spotten, love it. Ik ga met mijn moeder, haha. Dat is gezellig en ik hoef niets te betalen. Alles krijg ik dan (:

    Zo en waar gaan jullie heen dit jaar? En wanneer gaan jullie?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Amerika voor 4 weken, zomervakantie :Y)

    Lol, haha ik was al jaloers. :'D

    Ik ga naar d'Amerique :9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    Wij weten het nog niet, we weten nog niet eens wie mee gaan... Maar turkije klinkt super leuk! Ik kan dat denk k niet aan.. Veelste warm. En aangezien ik supersupersuperwit ben is dat niet zo handig ivm snel verbranden etc.

    New York, voor een week.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga naar Frankrijk en waarschijnlijk naar Spanje -naar Barcelona-

    Als ik slaag naar spanje, alleen.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik ga naar Frankrijk 3weken ofzo, vorig jaar ben ik naar Turkije geweest, is echt vet! allen was het er warmer dan 45 graden en lopen naar het strand dat nog geen 50 m verderop lag, was echt teveel want dan zweette je echt veel >.<
    &bruin ben ik niet echt geworden want in de zon liggen was te warm, haha;p
    ik hoop voor je dat het niet zo warm wordt als bij mij en dat je het leuk hebt ofcourse (:


    Me so good.

    Voor het eerst heb ik eens een rustige zomervakantie. Ik heb alleen Frankrijk gepland, een surfvakantie voor een week :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga waarschijnlijk een weekend naar Keulen, en misschien ook nog naar Berlijn in de zomervakantie. En verder zie ik het nog wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    We willen naar een apart land met de zomervakantie.. Iets waar je niet vaak komt, maar wss kunnen we niet ;[


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee wat het dit jaar wordt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nu zondag vertrek ik voor een week naar Amerika, en in de zomer ga ik terug!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik ga in de zomer niet op vakantie. Alleen op scoutingkamp naar het buitenland, dat wel (: Maar ik blijf trouwens ook liever lekker thuis.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ga misschien naar marokko of duitsland.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:48 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    In het voorjaar naar New York, zomer weet ik nog niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.