• oke ik verveelde me dus ik wil van julie weten:


    Wat zou je doen als je tijdens een consert het Podium op getrokken werd?


    ik zou in iedergeval niet proberen om flauw te vallen x'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    rustig ademen en dandoen wat hij zegt met zingen nzeu niet dat ik zo snel zijn ''dfndnfaif taal'' kan begrijpen x'D

    Proberen zo mooi mogelijk mee te zingen, die kinders op de bijde live-DVD's zingen niet zo super.


    Amen.


    -

    Ik zou proberen zo goed mogelijk te zingen, en natuurlijk ook zo mooi mogelijk. En ik ga net als bij die mensjes op die 2 live DVD's (Schrei & Zimmer 483 live in Europe, red.) m'n hand om Bill's middel slaan, en hopen dat hij dat ook bij mij doet. :Y)
    En ik ga hem net als Yasmin omhelzen. :')


    -

    Mijn hele hoofd zou rood worden van schaamte. xD Zoals altijd bij mij gebeurt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Proberen goed mee te zingen en hem een knuffel geven


    Being happy doesn't mean everything is perfect.

    zeggen mercii ma nee dankuu ent podium af lope en terug ga staan waar dak stond xD

    en alstem vraagt: kunde zingen? heel hard NEEEEEEE! antwoorden xD

    en alsek dan toch mee moe doen gwn ni myn bakes open doen en maar staan staan xD

    heel belachelijk maar effectief

    ajaj anders zou y naar my kattegejank moete ore xD

    Ik zou Bill heel raar aankijken en het dan vertikken om mn mond los te trekken ¬¬



    OMG het gaat niet eens om Bill >.<


    PoisonTrash on camera

    ik zou egt knal rood worde !!
    want ik kan totaal geen noot zinge !!
    ma tuurlijk wel men best doen da het tg ng op iets een lijkt xD

    wiiii kzou hyperen :D dan een beetje proberen meezingen als ik de text nog weet
    en dan subtiel een papiertje met mn nummer op ofzo aan Bill geven zonder dat de hele zaal het ziet :P

    Als het van Paramore is :

    Gillen en dan Hayley platknuffelen xD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Haha..Kalm blijven en normaal doen..Als je daar begint te flippen..Dat is pas een afgang XD


    I changed.

    Vanbinnen flippen en als ik dan mee mag zingen hopen dat me stem nog niet geruïneerd is door het gek doen in het publiek xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel diep amdemen want anders zou is serius beginen gillen,flauvallen, flippen,...XD dan vervolgens een seriuse afgang hebben op da podium want ik zing zo vals als een kat XD


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zou schrikken.

    En denken Waarom ik?? ik zou echt super super verlegen zijn :(

    >< omg nu lijkt t net alsof ik erop tegen ben als t bij mij zou gebeuren :P


    It's heavy but you are not the only one