• Na een lange tijd heb ik besloten maar weer eens verder te gaan aan een oud verhaal van me. Het kan dus zijn dat het je bekend voorkomt, want het heeft al eens eerder op Q. gestaan, maar nu ga ik er dus mee verder en ga ik proberen het ook af te krijgen, dat wordt een uitdaging (krul). Voor degenen die geïnteresseerd zijn, hier de link:

    Magical Memoires.

    Speelt zich af in de wereld van Harry Potter, Ron Weasley lovestory.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 17:01 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik ben al abo, en dit verhaal heeft een hele mooie cover wat ik al tegen je gezegd had


    Me so good.

    Iedereen moet die story lezen
    Hij is prachtig!

    Ps: Is het geen Ron - story geworden?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 16:57 ]


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Iedereen moet die story lezen
    Hij is prachtig!

    Ps: Is het geen Ron - story geworden?


    Ja, maar met Harry Potter-story bedoel ik dat het zich in de wereld van Harry Potter afspeelt. Maar wacht, anders zet ik dat wat duidelijker neer :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xSnoepjex schreef:
    ik ben al abo, en dit verhaal heeft een hele mooie cover wat ik al tegen je gezegd had


    Haha, ja, en nog een keer bedankt ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    zou ik doen xD misschien ga ik hem ook wel lezen xD

    ik ga het zo lezen;)
    Ik wil alleen even weten welk foto bewerkprogramma gebruik je? Het is echt prachtig!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    SnowPrincess schreef:
    zou ik doen xD misschien ga ik hem ook wel lezen xD


    Haha, oké, dat zou ik leuk vinden (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Smeagol schreef:
    ik ga het zo lezen;)
    Ik wil alleen even weten welk foto bewerkprogramma gebruik je? Het is echt prachtig!


    Ik heb er GIMP 2.0 voor gebruikt, kun je gratis downloaden (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Ik heb er GIMP 2.0 voor gebruikt, kun je gratis downloaden (:.


    GIMP ownt.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    GIMP ownt.


    Haha, ja :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle