• Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd, vooral bij vakken als natuurkunde, scheikunde en geschiedenis, een concentratie van 0 heb. Even let ik op en dan denk ik van, okeeeeej en dan sluit ik me een soort van af en hoor ik ineens een leuk liedje in m'n hoofd. Dan hoor ik de docent een vraag aan me stellen en denk ik fuck, had ik nou maar gehoord wat ze zeggen. Ik haal voor de rest wel goede cijfers voor die vakken enzo, maar ik kan me echt niet concentreren.
    Weet iemand hoe ik dat wel kan op die vakken?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb hetzelfde 8D Dan ga ik zitten tekenen of conversaties met mezelf in mijn hoofd houden ofzo. En ik krijg het niet opgelost.


    Your make-up is terrible

    Goh, dat heb ik nou bij alle vakken.

    Je dwingen om op de leraar te focussen,dan is het moeilijker afgeleid te worden. Of ga kleine tekeningetjes maken terwijl je je nog concentreert op het vak. Als je je dan niet meer helemaal concentreert op het vak krijg je het wel ongemerkt mee en onthoud je het zelfs beter dan als je je wel concentreert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien moet je tegen de leraar zeggen dat hij te saai is.


    Your make-up is terrible

    Daar heb ik altijd last van, dus aan mij heb je geen zak.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kan me bij geen enkele vak concentreren dus ik kan je niet helpen


    (Be)lieve in (you)rself

    Assassin schreef:
    Misschien moet je tegen de leraar zeggen dat hij te saai is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ehm, een vriendin zegt altijd dat ik een concentratie vermogen van een pinda heb dus ik niet. Sorry!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb altijd een vreselijk slechte concentratie, dus ik weet niets haha.

    heb ik vooral bij levensbeschouwing en wiskunde zo saai

    Ik heb alleen Geschiedenis en dat is dus zwaar mijn lievelings vak.
    Ik kon vorige jaar zo erg in slaap vallen tijdens natuurkunde (wat ik ook dus heb gedaan.)
    Verder is het bij mij altijd zo druk in de klas dat je niet kan wegdommelen (vmbo-tl 4 hé] en verder moet ik wel opletten aangezien dit mijn examenjaar is.

    dus nee; geen idee hoe je het wel kan d;

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:01 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Als je het al wel begrijpt / snapt / weet, dan hoef je in principe niet op te letten, dus is het niet erg.

    Maar bij nieuwe stof, hmm, ik denk dat je ook in je boek moet meelezen / onderstrepen of aantekeningen maken, want dan ben je toch bezig met die nieuwe stof die de leraar uitlegt..

    Ik heb geen idee of je hier wat aan hebt.. x)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dat had ik altijd vorig jaar bij natuurkunde en scheikunde, maar die vakken heb ik niet meer gelukkig.
    Misschien moet je vooraan gaan zitten? 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mungojellie schreef:
    Goh, dat heb ik nou bij alle vakken.


    None but ourselves can free our minds.

    Het ligt denk ik aan de vakken,
    bij natuurkunde neem ik me altijd voor om op te letten en dan dwaal ik weer af en dan mis ik de helft van de uitleg, en dan snap ik het niet meer, en dan let ik helemaal niet meer op.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.