• Wiehoeeeee, ik heb nieuws! Ö
    ~De dvd van Harry Potter and the deathly hallows part 1, komt op 31 maart uit in Europa!
    We moeten wél nog even wachten,maar zolang is het niet, toch? ;x


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    yaaaaay


    Art is the only way to run away without leaving home.

    Enmity schreef:
    (...)

    Haha, ik hoop dat die extra scène van Ron en Hermelien erop staat. Dat ze stenen gaan gooien in het meer en Ron haar leert hoe ze dat het beste kan doen. Daar heb ik wat foto's van gezien, echt stom dat ze die eruit gehaald hebben (cat) Die lijkt me echt lieeeef :9~:9~

    Is goed (A) Ik hoop dat het helpt, dat is namelijk de laatste toetsweek voor mijn examens. Brr.


    Jaa, ik was woest op David Yates Ö!! Hij mocht die scène er echt niet uithalen, die dans tussen Harry en Hermelien moest eruit! en inderdaad die foto's zijn kei cuteee :3, Dat is eigenlijk de reden dat ik de dvd wil, ik wil die scène zien _O_ , dus ik koop hem alleen als er extra's opstaan, ;O


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Leuk, ik wil hem echt graag hebben, en op die dag krijg ik ook weer kleedgeld,


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nou vergeet ik het niet meer, dan is een supergoed vriendinnetje van me jarig, haha.


    It's time to be happy again.

    Heerlijk! :9~
    Ik kijk er al naar uit.
    En over 190 dagen (zag ik ergens) komt deel II uit. :9~

    unrealistic schreef:
    Wiehoeeeee, ik heb nieuws! Ö
    ~De dvd van Harry Potter and the deathly hallows part 1, komt op 31 maart uit in Europa!
    We moeten wél nog even wachten,maar zolang is het niet, toch? ;x

    het is niet lang wachten voor mij ik ken iemand die vaak films voor mij op dvd zet als ze nog in de bios draaien


    I'm so in love