• Staat ie goed in dit forum? Nee oke dat was de vraag niet x'd
    Altijd als ik mijn hoofdstuk online plaats, ookal lees ik het 945612963x over, dan nog. Telkens als ik mijn hoofdstuk online plaats begin ik te twijfelen. 'Is het wel goed zo?' 'Had ik dat beter moeten beschrijven?' 'Had ik dat neit weg moeten laten?'
    Maarja, mijn lezertjes
    Like het zijn er maar iets van 10, waarvan een paar abo's en een paar die het gewoon bijhouden, en ja ik ben trots op mijn abo's, en nee ik vind het niet vervelend om voor weinig mensen te moeten schrijven.
    Zijn nogal snel, en als het al gelezen is, dan lijkt mij, is het te laat om nog eens aan te passen ook.

    Hoe voorkomen jullie dat altijd? Of is dat gewoon normaal? ;x

    Ik lees het gewoon nog en keer na voor ik het activeer. In het begin was ik ook onzeker en nu is het gewoon van 'we zullen dat hier eens snel online zetten'. x]
    Op den duur wordt dat routine. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    Ik schrijf alleen nooit op word


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik lees pas na als ik 20n paginas heb op word, en dan denkt ik soms 'dat kon beter' of 'he, met dat personage kan ik iets doen!'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Anders laat je bèta-en voordat je hem activeert of zo?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik lees het eerste ook altijd 20 x door hoor, ik denk dat niet iedereen het doet, maar dat het wel normaal is.

    Ik lees hem ook altijd zupervaak over, maar het kan soms beter...
    Gelukkig heb ik echt geweldige lezers, dus die krikken mijn schrijversego ook op^^


    Fat chance.

    Eurydice schreef:
    Anders laat je bèta-en voordat je hem activeert of zo?

    Bètas verbeteren je spellings en grammatica fouten, en veraderen soms je woorden in een wat nettere versie. Ook kijken ze naar je interpunties.
    Maar ze halen geen stukjes weg uit je tekst als hun vinden 'Hmm dat kan beter' Ofzo :Y)

    Swanroad schreef:
    Eigenlijk lees ik het nooit over. (': Ik schrijf mijn deel, check de hoeveelheid woorden en zet hem in een story (ik schrijf eerst op word) en zet hem online. Ghehe (krul)

    Zelfde hier. :3


    Let the Night embrace you

    Ik pas alsnog aan. Maar ik schrijf eerst alles in een word document, lees het 2x over, een keer in word, en een keer op quizlet, als ik het hoofdstuk nog niet geactiveerd hebt.
    en dan als alles goed is, activeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 17:45 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Wise schreef:
    Ik lees hem ook altijd zupervaak over, maar het kan soms beter...
    Gelukkig heb ik echt geweldige lezers, dus die krikken mijn schrijversego ook op^^


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik schrijf altijd eerst een hoofdstuk, laat het dan een (half) uurtje liggen en lees het dan over, maar eigenlijk vind ik het nooit goed genoeg, soms zelfs zo slecht dat ik het een aantal dagen laat liggen. Maar het echt beter maken lukt toch niet, dus zet ik het het liefst zo snel mogelijk online zonder er over na te denken of het goed genoeg is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik heb soms wel van dit had beter gemoeten, maar als ik dan niet weet wat ik moet veranderen, dan laat ik het, van je fouten leer je...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.