• Vind je dit mooi of niet mooi?

    Durf echt maar dingen achter te laten zelfs al vind je het niet mooi commentaar is altijd welkom
    klik
    en dit?

    klik

    Laat je mening daar achter en stem zeker voor thumbs up of niet

    Heeft haar tweede liedje af maar vind het zelf niet zo goed dus zoekt wat mensen om te oordelen??

    De beter versie is ook beschikbaar :)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=83672 in dit forum meer uitleg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:15 ]

    vezz schreef:
    (...)
    Wat bdoel je met ik doe het in ieder geval niet na?

    Volgens mij bedoelt ze dat je het heel goed doet. En ik ben het met haar eens. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Crowd schreef:
    Ik vind het niet lelijk, maar ook niet heel erg goe dofzo.
    Maar zoek iets waar je stem geschikt voor is:)

    I know en ik ga op zangles gaan

    Square schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelt ze dat je het heel goed doet. En ik ben het met haar eens. ^^

    Haha dankje :) (H)(flower)(K)

    kissbiebz schreef:
    (...)
    vind ik ook
    als je wat harder zing klinkt het vast geweldig

    HEt is echt raar dat de ene zegt dat het te zacht is en de andere zegt dat het normaal is

    Best wel mooi :)


    26 - 02 - '16

    MissMiauw schreef:
    Best wel mooi :)

    Dank je enkel de stem nog wat veranderen maar daar wordt aangewerkt :P
    x(H)

    Je hoort goed dat je een mooie stem hebt, alleen het valt soms iets uit de toon omdat je idd zacht zingt. Dat liedje met Justin Bieber, to be honest, het klinkt als een duet, en ik vind het mooi klinken! Alleen probeer eens even lange noten te halen met Bieber, en ze tegelij te zingen.

    Hier en daar kan nog wat veranderen, maar ik vind het een heel goed begin 8D

    SHARONxLOVER schreef:
    Je hoort goed dat je een mooie stem hebt, alleen het valt soms iets uit de toon omdat je idd zacht zingt. Dat liedje met Justin Bieber, to be honest, het klinkt als een duet, en ik vind het mooi klinken! Alleen probeer eens even lange noten te halen met Bieber, en ze tegelij te zingen.

    Hier en daar kan nog wat veranderen, maar ik vind het een heel goed begin 8D

    Dank je ja idd even lang en gelijk beginnen is soms moeilijk k let dan even niet op of heb een krop in mijn keel en hupla ik ben te laat xD
    Maar toch bedankt om naar beide te luisteren zeker bedankt voor de commentaar, daar commentaar achterlaten mag ook altijd en de thumbs up zeker :P
    xx (H)(K)

    Crowd schreef:
    Ik vind het niet lelijk, maar ook niet heel erg goe dofzo.
    Maar zoek iets waar je stem geschikt voor is:)

    Voor wat zou mijn stem dan geschitk zijn?

    het is niet slecht,
    maar als je er bijvoorbeeld meer aan werkte,
    bv zanglessen en dergelijke,
    dan kan je wel wat bereiken
    want je hebt een mooie stem hoor


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    het is niet slecht,
    maar als je er bijvoorbeeld meer aan werkte,
    bv zanglessen en dergelijke,
    dan kan je wel wat bereiken
    want je hebt een mooie stem hoor

    Dank je :)
    Ik kan pas zanglessen van volgend schooljaar doen dus moet nog even wachten maar ik zal al veel oefenen.
    Echt dankje

    Inhumanity schreef:
    het is niet slecht,
    maar als je er bijvoorbeeld meer aan werkte,
    bv zanglessen en dergelijke,
    dan kan je wel wat bereiken
    want je hebt een mooie stem hoor

    Dank je
    Ik kan pas zanglessen van volgend schooljaar doen dus moet nog even wachten maar ik zal al veel oefenen.
    Echt dankje

    ILoveNynk schreef:
    Je hoort goed dat je een mooie stem hebt, alleen het valt soms iets uit de toon omdat je idd zacht zingt. Dat liedje met Justin Bieber, to be honest, het klinkt als een duet, en ik vind het mooi klinken! Alleen probeer eens even lange noten te halen met Bieber, en ze tegelij te zingen.

    Hier en daar kan nog wat veranderen, maar ik vind het een heel goed begin 8D

    Heb mijn tweede liedje af ? :s

    (krul)(krul)


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    (krul)(krul)

    wil jij mss mijn tweede liedje beoordelen? :s