• Vind je dit mooi of niet mooi?

    Durf echt maar dingen achter te laten zelfs al vind je het niet mooi commentaar is altijd welkom
    klik
    en dit?

    klik

    Laat je mening daar achter en stem zeker voor thumbs up of niet

    Heeft haar tweede liedje af maar vind het zelf niet zo goed dus zoekt wat mensen om te oordelen??

    De beter versie is ook beschikbaar :)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=83672 in dit forum meer uitleg

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 19:15 ]

    Quarterback schreef:
    (...)

    Goodluck. (:

    - ik vond het niet lelijk hoor. 8D

    Momenteel kan ik het niet opnieuw doen want ik zit met erge keelpijn xD
    Luister ook is naar de andere dan kan je mss beter je mening vormen maar het licht blijbaar van pc tot pc ik heb het mss opgenome op een manier dat het niet voor iedereen duidelijk is anders moet je je wave is verschuiven mss is het dan beter :P
    Ik ben nu ook weer geen extreem natuurtalent ik zing gewoon graag en hoop er mee verder te geraken hoewel ik daar voor vrees

    Heel eerlijk gezegd..
    Vind ik het niet mooi, sorry.
    Misschien moet je eens zangles nemen, want je stem klinkt nu heel zwak. Als je daar iets aan doet, is het een stuk mooier denk ik, en dan komt het ook wat zelfverzekerder over.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Heel eerlijk gezegd..
    Vind ik het niet mooi, sorry.
    Misschien moet je eens zangles nemen, want je stem klinkt nu heel zwak. Als je daar iets aan doet, is het een stuk mooier denk ik, en dan komt het ook wat zelfverzekerder over.

    Ik ben heel blij dat je eerlijk bent :)
    Ik ga ook zangles nemen
    Dat is het ik ben ook heel onzelfzeker en daarom durf ik mijn stem ook niet te laten gaan, hoewel ik het misschien wel zou kunnen snap je

    Ik hoor het ook niet.. Helaas :D

    Saarwasdaar schreef:
    Ik hoor het ook niet.. Helaas :D

    Jammer :s

    durf meer
    nu klinkt het nog een beetje
    klein en saai
    maar als je nou meer van die uithaalliedjes gaat zingen
    maakt het t wat spannender om naar te luisteren
    maar t was wel zuiver vond ik


    Only brought u trouble since the day u met me.

    WAYTOHELL schreef:
    durf meer
    nu klinkt het nog een beetje
    klein en saai
    maar als je nou meer van die uithaalliedjes gaat zingen
    maakt het t wat spannender om naar te luisteren
    maar t was wel zuiver vond ik

    Dankje ik doe mijn best om wat meer te durven :)
    Het is dat zelfvertrouwen dat nodig een boost moet krijgen en ik ben vollop bezig met harder luider en meer dynamiek in mijn stem te leggen :)
    Bedankt voor te luisteren

    vezz schreef:
    (...)
    Ja ik weet het maar hoe moet ik daaraan beginnen?

    Luisteren als je iets Engels hoort. Zoals in liedjes en films enzo. Je moet goed luisteren hoe ze de klanken vormen en dat dan nadoen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    (...)
    Luisteren als je iets Engels hoort. Zoals in liedjes en films enzo. Je moet goed luisteren hoe ze de klanken vormen en dat dan nadoen.

    Oke ik ga mijn best doen maar zou iemand mij kunnen zeggen welke woorden ik dan verkeerd uitspreek?

    vezz schreef:
    (...)
    Oke ik ga mijn best doen maar zou iemand mij kunnen zeggen welke woorden ik dan verkeerd uitspreek?

    Er zijn niet echt specifieke woorden, je kan gewoon heel goed horen dat je niet van nature Engelstalig bent. En misschien is dat maar een klein probleem, maar ik vind 't liedje daardoor minder mooi. Maar ja, dat is mijn mening.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    (...)
    Er zijn niet echt specifieke woorden, je kan gewoon heel goed horen dat je niet van nature Engelstalig bent. En misschien is dat maar een klein probleem, maar ik vind 't liedje daardoor minder mooi. Maar ja, dat is mijn mening.

    oke k zal mijn best doen :)

    Je zingt niet lelijk, dat eerst.
    Maar zoals al meerderen zeggen moet je wat harder zingen. Je hebt best een leuke stem dus laat die ook horen en laat zien dat je het écht leuk vind om te doen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Je zingt niet lelijk, dat eerst.
    Maar zoals al meerderen zeggen moet je wat harder zingen. Je hebt best een leuke stem dus laat die ook horen en laat zien dat je het écht leuk vind om te doen!

    Ik weet het maar zoals ik al tegen veel mensen gezegd heb het is door geen zelfvertrouwen te hebben ik ben nu vollop bezig met zangoefeningen die ik vond op het internet ik hoor ook doordat ik die opneem dat ik meer volume in mijn stem krijg dus dat is al een goed begin :) :P Bedankt om te luisteren

    wel mooi

    CATRICE schreef:
    wel mooi

    Dankje :)