• Ik heb de drummer van You Ate My Dog op msn geadd en ik dacht dat die me nooit ging accepteren maar nog geen 10 seconde daarna was die al online en en en nu praat ik met hem!!! -hyper-

    Dit is de drummer, mijn Zweedse vriendje :')

    Ja en nu hou ik op met topics maken over You Ate My Dog en die drummer (A)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 19:38 ]


    dream, dare, fly!

    Meen je dit nou? (cat)
    Maaaaaaaar, het is echt superleuk voor jou. :9~


    wth.

    Hoezo je Zweedse vriendje als je er nu pas voor het eerst over het internet mee praat? Die snap ik ff niet..? :8


    ars moriendi

    Quixotic schreef:
    Meen je dit nou? (cat)
    Maaaaaaaar, het is echt superleuk voor jou. :9~


    Jaaah ik meen het serieus! :D


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Jaaah ik meen het serieus! :D


    Dat is gewoon zwaar supergeweldigleuk. :3


    wth.

    Jovi schreef:
    Hoezo je Zweedse vriendje als je er nu pas voor het eerst over het internet mee praat? Die snap ik ff niet..? :8


    Haha dat is meer een niet al te serieus ding :')
    Hij was in het voorprogramma van Destine en toen heb ik een hele tijd met hem rondgehangen (en ik had teveel op dus het was nogal genant maar hij vond het grappig), toen had ik hem geadd op Facebook en stuurde hij een privé bericht met de vraag of ik nou dat meisje was die toenmet hem had rondgehangen, op Facebook hebben we een paar keer wat berichtjes gestuurd en nu heb ik hem dus maar even stiekem op MSN geadd! (A)


    dream, dare, fly!

    Geef mij dan even het emailadres van die gitarist van YAMD. Ehm, met dat halflange donkerblonde haar? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha dat is meer een niet al te serieus ding :')
    Hij was in het voorprogramma van Destine en toen heb ik een hele tijd met hem rondgehangen (en ik had teveel op dus het was nogal genant maar hij vond het grappig), toen had ik hem geadd op Facebook en stuurde hij een privé bericht met de vraag of ik nou dat meisje was die toenmet hem had rondgehangen, op Facebook hebben we een paar keer wat berichtjes gestuurd en nu heb ik hem dus maar even stiekem op MSN geadd! (A)

    aaaaah oke vandaar xD Ik vond het al zo vaag xD


    ars moriendi

    dat is tullband terrorist ! xD

    Zo noemde mijn beste vriend en ik hem, omdat hij bij het concert zown vette dikk enge baard had haha!

    - nee we bedoelden het niet discriminerend ;)-


    I solemny swear i am up to no good

    KimKibum schreef:
    dat is tullband terrorist ! xD

    Zo noemde mijn beste vriend en ik hem, omdat hij bij het concert zown vette dikk enge baard had haha!

    - nee we bedoelden het niet discriminerend ;)-


    Hahahaha met baard is het stiekem wel zo jaah x'D Maar in Zwolle had die z'n baard er al af :3


    dream, dare, fly!

    Simbelmyne schreef:
    Geef mij dan even het emailadres van die gitarist van YAMD. Ehm, met dat halflange donkerblonde haar? :'D


    Welke van hun allemaal? x'D -zijn meerdere gitaristen en blond harigen x'D


    dream, dare, fly!

    Wow lucky you!

    Ik moet eens You Ate My Dog - muziek gaan opzoeken :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    Wow lucky you!

    Ik moet eens You Ate My Dog - muziek gaan opzoeken :Y)


    Hij was lieeffff :3


    dream, dare, fly!

    Hij heeft een aparte neus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ooomg dat is zoo cool. ik wacht al 3 dagen op chaz somers, ik hoop dat hij me acc <3

    Ooomg, hè. Hij gaat me écht niet accepteren :')


    "I shut my eyes in order to see.'