• Ik ken een aantal mensen, die écht belachelijke verhalen vertellen en dan serieus denken dat iemand anders het nog gelooft ook. Zoals dit: "Ja, het was tien uur of zo en ik liep over straat de hond uit te laten. Toen kwam ik een groep van tien jongens tegen en die achtervolgden me en vroegen me nummer. Ja, echt tien jongens! Of nee, volgens mij waren het er wel vijftien. Nou, ik was bang dus ging ik naar een vriend, en daar heb ik iets van tien shots Bacardi gedronken. Nah, dat maakte niet uit, want toen ik thuis kwam hadden m'n ouders toch niks door."
    En als zo'n iemand dat dan verteld, flippen ze 'm ook nog eens helemaal als je alleen maar zegt "ah, tuurlijk joh".
    Ik vroeg me nu dus af of er meer mensen zijn die zulk soort personen kennen en of dat iemand me misschien kan vertellen dat het een ziekte is of zo? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ken zo'n personen ook ja, echt zielig wat ze soms wel niet allemaal verzinnen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:30 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Als overdrijven en aandacht te kort een ziekte is dan wel.
    Nee, ik kan niet zulke mensen, god thanks.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 17:30 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    nee ze liegen om erbij te horen(denken ze)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jup, die ken ik wel.
    Kan ik écht niet tegen haha. Aandachtsgeile mensen..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Urgh, ja. Zoveel mensen doen dat he. Dan heb ik echt zoiets van, ogh hou toch gewoon je bek dicht.

    Ik haat zulke mensen. Te veel drama.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Yup, een jongen. Te erg voor woorden gewoon


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik deed dat vroeger toen ik in de basis zat soms, maar ik heb een hele rijke fantasie.
    En ergens vanbinnen wist ik altijd dat ik loog, dus reageerde ik niet zo als mensen zeiden dat ze me niet geloofden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja, ik ken het. Damn, wat haat ik dat toch. x)


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Wat een dom verhaal. :')
    & nee, ik ken eigenlijk niet zulke mensen, gelukkig maar. Ik zou me dood ergeren. (cat)


    wth.

    Clear schreef:
    Ik ken zo'n personen ook ja, echt zielig wat ze soms wel niet allemaal verzinnen.


    effort never betrays you

    Jah die ken ik zeker,
    Maar in Real Life, overdrijf ik mijn verhalen soms ook wel wat :'], hoewel, niet over bacardi shots en jongens. Over hoe hoog ik gevallen ben, of hoe veel uitgegleden. haha

    Ik ken ook zo iemand ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nee, ik ken zo'n mensen niet


    maar dat verhaal is nog niets,
    weet je, vorige week was ik aan het wandelen in een steegje, en er was iemand mij aan het achtervolgen...dus begon ik sneller te lopen en die persoon dus ook.
    Dus ik zo snel ik kon uitdat steegje gelopen maar die persoon haalde een geweer boven en schoot me neer...
    Ik was opslag dood ;o
    maar gelukkig overleefde ik het
    (A)(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hingucker schreef:
    Ik deed dat vroeger toen ik in de basis zat soms, maar ik heb een hele rijke fantasie.
    En ergens vanbinnen wist ik altijd dat ik loog, dus reageerde ik niet zo als mensen zeiden dat ze me niet geloofden.


    He!:O dat heb ik ook


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'